"حامد وکیلی" در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

"سیگنال موجود است" مردم را با خود همراه می‌کند

سریال "همه چیز آنجاست" قابلیت جذب مخاطب و همراهی او را با سریال دارد.

حامد وکیلی بازیگر نقش "پرویز" در سریال "سیگنال موجود است" که روزهای پایانی تدوین خود را سپری می‌کند درباره ویژگیهای نقش خود گفت: پرویز در این سریال به دلیل درگیری فرزند خود "پرهام" با سودای خوانند شدن ماجرای کلاهبرداری ناخواسته به این جریان وارد می‌شود.

وی در پاسخ به اینکه با توجه به رویکرد طنز سریال آیا از تکیه کلام یا ویژگیهای رفتاری خاصی برای نقش استفاده می‌شود یا نه؟ افزود: بله از این ویژگیها هم بهرمند است من سعی کردم نقش "پرویز" را شیرین بازی کنم و دلنشین جلوه دهم.

وی ادامه داد: مهدی مظلومی هم به عنوان کارگردان تاکید داشتند تا راکورد تکیه کلامها حفظ شود فکر می‌کنم "پرویز" هم به مراتب بهتر از "مراد" در "تهران پلاک یک" است و مردم با این نقش ارتباط برقرار خواهند کرد.

این بازیگر درباره میزان باورپذیری سکانسهای مربوط به خارج از کشور که در تهران ضبط شده بیان داشت: به نظرم این بخشها برای مردم باورپذیری به نظر می‌رسد با توجه به این که بعضی راشها را دیده‌ام این دید را دارم از طرفی بیشتر لوکیشنهای مربوط به خارج از کشور مادر یک استودیو و مدرسه‌ای که دکور زده شدی می‌گذرد.

ضمن اینکه قصد به قدری جذاب است که مردم را با خود همراه کند و این مسایل به چشم نیاید.

گفتنی است مجموعه تلویزیونی "سیگنال موجود است" به کارگردانی مهدی مظلومی در 26 قسمت 40 دقیقه ای مراحل تدوین خود را سپری می‌کند.


انتهای پیام/ اس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار