ترفندهای شبانه؛

چند توصيه ساده براي مرتب سازي دسکتاپ

يک عکس زمينه (Background) زيبا براي دسکتاپ خود انتخاب کنيد، آنقدر زيبا که دلتان نخواهد آن را با آيکن هاي پراکنده خراب کنيد. سعي کنيد تا حد امکان آيکن ها را در منو ها يا Launch Bar قرار دهيد.

به گزارش مجله شبانه باشگاه خبرنگاران،  دسکتاپ سيستم مانند کشوي لباس مي ماند که اگر مدتي به آن بي توجهي کنيد،دچار به هم ريختگي مي شود؛ اگر تعداد آيکن هاي شما روي دسکتاپ به حدي زياد است که به راحتي نمي توانيد آن ها را پيدا کنيد، ما را در اين ترفند همراهي کنيد تا با روش مرتب سازي سيستم آشنا شويد.

اول:
براي شروع، فايل ها و پوشه هاي خود را به قسمت Document منتقل و تعداد محدودي فولدر ميانبر (Shortcut) از آن ها را روي دسکتاپ خود ايجاد کنيد. همچنين براي فايل هاي مختلف با موضوعات مختلف پوشه اي جديد در دسکتاپ بسازيد و آن هايي را که سازگاري دارند در يک پوشه قرار دهيد.

دوم: يک عکس زمينه (Background) زيبا براي دسکتاپ خود انتخاب کنيد، آنقدر زيبا که دلتان نخواهد آن را با آيکن هاي پراکنده خراب کنيد. سعي کنيد تا حد امکان آيکن ها را در منو ها يا Launch Bar قرار دهيد.

اما اگر دوست داريد همه فايل هايتان دم دست باشد، مي توانيد به سراغ استفاده از نرم افزارهاي زير برويد:برنامه Fences که به شما کمک مي کند فايل هاي خود را در باکس هاي مجزايي با نام دلخواه قرار دهيد.

نرم افزار Dexpot که دسکتاپ شما را به4 دسکتاپ با عکس هاي زمينه متفاوت تبديل مي کند. با اين برنامه مي توانيد هر دسکتاپ را به يک دسته از فايل ها اختصاص دهيد.اگر از کاربران مک هستيد از Automator مک استفاده کنيد. Automator در پوشه Applications قرار دارد.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار