رودهن/

آسایش و امنیت امروز کشور را مدیون خون شهدا هستیم

نماینده مردم دماوند ، فیروزکوه و رودهن در مجلس شورای اسلامی گفت: آسایش و امنیت امروز ایران اسلامی مدیون خون شهدا و ایثار رزمندگان هشت سال دفاع مقدس است که نباید به سادگی از کنار آن گذشت.

حمیدرضا مشهدی عباسی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن گفت:پدران و مادران شهدا نیز جز ایثارگران هستند چرا که بهترین عزیزانشان را فدای میهن اسلامی نمودند تا ما امروز در آسایش و امنیت به سر ببریم.

وی به جنایات داعش اشاره نمود و گفت: گروهک تروریستی داعش با پرچمی که نام مقدس الله و پیامبر عظم الشان اسلام بر روی آن حک شده اقدام به بریدن سر های مردم بی گناه و بی دفاع عراق و سوریه میکند و دم از اسلام نیز می زند.

وی ادامه داد: در زمان هشت سال دفاع مقدس نیز منافقین کوردل همین جنایات را بر پاسداران و بسیجیان و سربازان ایران اسلامی انجام میدادند و بر سر آنها قیمت گذاری می کردند ولی آن زمان تلفن همراهی وجود نداشت تا فیلم برداری و عکس برداری شود و در بین آحاد مردم قرار بگیرد تا جوانان امروز ببینند چه جنایاتی بدتر از جنایات داعش در زمان جنگ برای رزمندگان ایرانی صورت می گرفت.

حمیدرضا مشهدی عباسی افزود: در عملیات مرصاد و زمان حمله منافقین به منطقه مهران دشمن به مانند داعش عمل می کردند و هر که ریش داشت دستگیر و سر می بردیدند.

نماینده مردم دماوند ، فیروزکوه و رودهن ادامه داد: امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی در برابر ظلم و استکبار ایستاده و اگر کمک های ایران بنود امروز آثاری از سوریه و عراق وجود نداشت.

وی در پایان گفت:تا زمانی که روحیه ایثار و شهادت حاکم باشد نظام ما لطمه ایی نخواهد خورد و تا زمانی که روحیه انقلابی تا زمانی زنده می ماند که یاد و خاطره شهدا زا زنده بداریم.

انتهاي پيام/ز

برچسب ها: آسایش ، امنیت ، خون شهدا ، داعش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.