کرمان؛

ضرورت فرهنگ سازی در زمینه اصول پدافند غیرعامل در جامعه

معاون سیاسی امنیتی استانداری کرمان بر ضرورت فرهنگ سازی و ایجاد شناخت عمیق در زمینه مفاهیم و اصول پدافند غیرعامل در سطوح مدیران استانی و اقشار مختلف مردم تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران کرمان ؛ بنا به اعلام روابط عمومی استانداری ، حمید ذکاء اسدی در سومین جلسه شورای پدافند غیرعامل استان کرمان که با حضور معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی و معاون برنامه ریزی و اشتغال استانداری کرمان برگزار شد، بر ضرورت فرهنگ سازی و ایجاد شناخت عمیق در زمینه مفاهیم و اصول پدافند غیرعامل در سطوح مدیران استانی و اقشار مختلف مردم تاکید کرد.

وی گفت: هفته پدافند غیرعامل از سوم لغایت نهم آبان با شعار (پدافند غیرعامل مصونیت بخشی با عزم ملی و مدیریت جهادی) در دستگاه های اجرایی استان برگزار خواهد شد.

معاون سیاسی امنیتی استانداری کرمان افزود: هفته پدافند غیرعامل فرصتی است جهت اجرای برنامه های فاخر، ماندگار و متنوع در عرصه های تخصصی که باید نسبت به توسعه عمومی و نهادینه سازی آن در جامعه با معرفی دستاوردها کوشید.

ذکاء اسدی معرفی دستاوردهای تخصصی پدافند غیرعامل، ایجاد تحرک و انگیزه در سازمان های اجرایی و ایجاد زمینه مشارکت فکری نخبگان و صاحب نظران در پاسخ گویی به نیازهای پدافند غیرعامل را از اهداف هفته پدافند غیرعامل عنوان کرد.

وی نسبت به برنامه ریزی بزرگداشت هفته پدافند غیرعامل بر مبنای معرفت شناسی و آشنایی عموم تاکید کرد و خاطر نشان کرد: نهادهای نظامی، امنیتی و انتظامی از جمله سپاه پاسداران و سایر دستگاه ها باید در برگزاری بزرگداشت هفته پدافند غیرعامل همکاری کنند و از این پتانسیل جهت ارتقاء سطح آگاهی عمومی نسبت به پدافند غیرعامل بهره برداری نمایند.

معاون سیاسی امنیتی استانداری کرمان از تعامل سازنده و موثر دستگاه های اجرایی با سازمان صدا و سیمای مرکز کرمان به عنوان نقطه مثبت یاد کرد و افزود: در هفته پدافند غیرعامل باید نسبت به توسعه آموزش عمومی و نهادینه سازی آن در جامعه با معرفی دستاوردها کوشید.

انتهاي پيام/

برچسب ها: پدافند ، غیرعامل ، کرمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.