مراسم استقبال از خانواده "شهید جواد نظام دوست" از شهیدان آرمیده در دانشگاه صدا و سیما كه به تازگی شناسایی شده است برگزار شد .

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران  به نقل از روابط عمومی رسانه ملی رئیس رسانه ملی در این مراسم كه خانواده شهید جواد نظام دوست ، جمعی از كاركنان ،هنرمندان و مدیران سازمان صدا حضور داشتند رئیس رسانه ملی شهیدان را هویت انقلاب ، دفاع مقدس و ایران اسلامی دانست . 

مهندس ضرغامی به ارزش هایی كه این شهیدان در ذهن مردم ما ایجاد كرده اند اشاره كرد و افزود: اگر امروز می بینیم پس از سالها كه از دفاع مقدس می گذرد جمعیتی كثیر برای بزرگداشت نام یك شهید ساعت ها زیر آفتاب می ایستند تا به مقام این شهید و خانواده معزم او عرض ادب كنند علت آن عزتی است كه این شهیدان به مردم ما در جهان داده اند .

وی دستاوردهای بزرگ ملت ایران چه در عرصه سیاسی و چه در عرصه های دیگر را نتیجه منزلت این شهیدان دانست و گفت : امروزه افتخار ما این است كه به این شهیدان منتسب هستیم و باید قدردان این عزیزان باشیم كه در طول دوران دفاع مقدس از جان خود گذشتند تا ارزش های انقلاب اسلامی را حفظ كنند .

رئیس رسانه ملی از خانواده شهید جواد نظام دوست تشكر كرد كه اجازه دادند پیكر شهید عزیزشان همچنان در صحن دانشگاه صدا و سیما بیآرامد تا از بركت این شهیدان ، دانشجویانی كه آینده ساز فرهنگ كشور خواهند شد بهره مند شوند . در این مراسم لوح قدردانی صدا و سیما به خانواده شهید جواد نظام دوست اهدا شد.

پیكر شهید جواد نظام دوست دوم مهر 1390 به عنوان شهید گمنام به همراه یكی دیگر از شهدای گمنام دفاع مقدس در حیاط دانشگاه صدا و سیما به خاك سپرده شد اما با آزمایش های دقیق ژنتیك این شهید بزرگوار شناسایی و به خانواده معظمش معرفی شد .

این شهید بزرگوار 31 سال قبل در عملیات خیبر و در منطقه جزیره مجنون به شهادت رسیده بود.

انتهای پیام/
برچسب ها: دانشگاه ، خانواده ، شهیدان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار