خراسان‌جنوبي؛

خانواده شهدا سند فداکاری و ایثار هستند

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: شما خانواده شهدا سند ایثار وفداکاری شهدایتان هستید و امنیت و آرامش کشور حاصل فداکاری و ایثار فرزندانتان است.

به گزارش گروه استان‌هاي باشگاه خبرنگاران، حجت‌الاسلام‌ والمسلمین سید محمد علی شهیدی محلاتی نماینده ولی‌فقیه و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در دیدار با خانواده شهیدان محمد و غلامعلی بذرافکن اظهار کرد: شما خانواده شهدا چشم وچراغ  وامید این کشور هستید.
 
وی با بیان اینکه اگر فداکاری وایثارگری های شهدا در کنار خانواده شهدا نبود ما امروز این عزت و افتدار را نداشتیم افزود: شما برای کشور عزت آفریدید و ایران اسلامی تا ابد مدیون شما است.
 
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با اشاره به اینکه دیدار و سرکشی از خانواده شهدا به ما قوت می دهد بیان کرد: من حامل سلام رهبرمعظم انقلاب حضرت امام خامنهای هستیم وایشان همواره تاکید دارند که هنگام دیدار سلام مرا به خاندان معظم شاهد برسانید.
 
حجت‌الاسلام‌ والمسلمین شهیدی گفت: شما خانواده شهدا سند ایثار وفداکاری شهدایتان هستید واگر فداکاری وایثار گری شما خانواده شهدا وفرزندانتان نبود امروز در کشور آرامش و امنیت نداشتیم
 
وی اظهارکرد:امنیت و آرامش کشور حاصل فداکاری و ایثار فرزندانتان است و فرزندان شهیدتان ذخیره آخرت شما هستند.
 
شهید محمد بذرافکن در ششم اسفندماه 62 و غلامعلی بذرافکن در 12 شهریور 64 به درجه رفیع شهادت نائل آمدند که پیکر پاک محمد بعد از 9 ماه و غلامعلی بعد از 17 سال به بیرجند بازگشت.
 
انتهای پیام/ز
منبع:تسنيم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.