یادآوری خاطرات ده ساله با آهنگ "دلمو نشکن"

"محسن یگانه" با آهنگ "دلمو نشکن" خاطرات ده ساله حاضران را زنده کرد.

به گزارش خبرنگار موسیقی باشگاه خبرنگاران، شب گذشته در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی تهران کنسرت محسن یگانه با شور و هیجان زیاد حاضران در دومین شب از کنسرت این خواننده برگزار شد.
 
بعد از تشویق‌های مکرر تماشاگران، نوازندگان با لباس‌های هماهنگ وارد صحنه شدند و پس از آن محسن یگانه همزمان با خواندن آهنگ حباب روی صحنه حاضر شد.
 
پس از به تماشاگران سلام کرد و گفت: خوشحالم از این که بعد از 7 ماه دوباره دور هم جمع شدیم و تلاش میکنم تعداد آهنگ‌های اجرایی امشب زیاد باشد و بعد رمیکسی از آهنگ‌هایش را اجرا کرد.
 
در کنسرت شب گذشته محسن یگانه قطعاتی از جمله "حباب"، "انبار باروت"، "مرد"، "سکوت"، "هوایی شدی"، "خیابونا"، "تو که میدونی"، "نمیشه"، "دلمو نشکن"، "بازم بخند" و... اجرا شد.
 
یگانه قبل از اجرای قطعه مرد گفت: این قطعه، قصه‌ی غم انگیزی دارد و در طول تاریخ مرد‌ها همیشه مظلوم واقع شدند که با اعتراض خانم‌های داخل سالن مواجه شد.
 
همچنین در بین قطعات یگانه از حاضران در سالن درخواست میکرد وی را همراهی کنند و پس از قطعه‌ی سکوت و هوایی شدی حاضران تشویق‌های خود را به مدت چند دقیقه ادامه دادند و محسن یگانه گفت دنبال همین صدا بودم که به حد نصاب رسید و امیدوارم همیشه همین قدر سرحال باشید.
 
وی همچنین از تولی آلبوم جدیدش خبر داد و گفت: امیدوارم هرچه زودتر آلبوم جدیدم تمام شود و با خنده ادامه داد: در غیر این صورت بیچاره می شوم زیرا باید بچه داری کنم و با این شرایط کار کردن سخت است و یگانه تماشاچیان را از پدر شدن خود باخبر کرد.
 
از جمله نوازدگان روی صحنه کنسرت شب گذشته میتوان وحید قاسمی، میثم مروستی، بنیامین بیانی، حسن فرهانی، حسین شریفی، علیرضا جعفری، مهران سراجیان، علی ثابت و... نام برد.
 
در حین اجرا نیز یگانه از حسن اردستانی صدا بردار، نورپردازی سالن و کلیه مسئولین سالن میلاد نمایشگاه بین المللی تهران،‌ مجتبی حاتم پور و محمد حاتم پور تهیه کنندگان کنسرت تشکر کرد.
 
محسن یگانه قبل از آهنگ "دلمو نشکن" گفت: میخواهم آهنگی را بخوانم که مربوط به ده سال پیش است و بسیاری از شما با آن خاطره دارید و سپس با قطعه‌‌ی بازم بخند کنسرت را به پایان رساند و گفت: امیدوارم همه‌ی آرزوهایتان خاطره شود.
 

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار