هیچ گونه‌ آثاری از تجدید قوا و جوانگرایی در لیست تیم ملی دیده نمی‌شود

آنچه که از لیست جدید تیم ملی برای حضور در اردوی پرتغال به چشم‌ می‌خورد هیچ گونه آثاری از تجدید قوا ترمیم و جوانگرایی در این لیست دیده نمی‌شود.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، لیست اولیه تیم ملی برای حضور در اردوی پرتغال توسط کی‌روش اعلام شد و آنچه که مشخص است این است که در حال حاضر در لیست‌ جدید جوانگرایی مشاهده نمی‌شود. دعوت از مهدی رحمتی دروازه بان تیم فوتبال پیکان از نکات قابل توجه این لیست است.
 
به هر حال با ریزشی که این لیست‌ خواهد داشت می‌توان نتیجه گرفت جام ملت‌های آسیا با ارنج‌ و سازماندهی‌ متفاوت از بازی با بوسنی‌ در جام جهانی 2014 برزیل خواهد بود.

از نحوه دعوت بازیکنان‌ مشخص است که در دعوت‌ مجدد برای تیم ملی می‌بایستی یک معماری جدید صورت می‌گرفت که متاسفانه این امر اتفاق نیافتاده‌ است و ریسک پذیری را در لیست جدید نمی‌بینیم. همچنین هیچ گونه اراده‌ای برای جوانگرایی در تیم ملی وجود ندارد. کی‌روش با دعوت از مهدی رحمتی نشان داد که اکثر بازیکنان خوب لیگ را دیده است اما با خط زدن بعضی از بازیکنان به لیست خودش در جام جهانی برزیل بر می‌گردد.
 
*آکادمی دروازه‌بانی توسط کی روش تشکیل شده است؟!
 
از نکات قابل توجه لیست جدید کی‌روش، دعوت 7 دروازه‌بان ملی‌پوش است. حال سوال این است که کی‌روش با دعوت از 7 دروازه‌بان قصد دارد آکادمی دروازه بانی برای تیم ملی باز کند یا می‌خواهد این دروازه‌بانان را در ابتدا  آموزش دهد و بعد از میان آنها چند گلر را برای تیم ملی انتخاب کند؟ آیا کی‌روش دروازه‌بانی همه این 7 گلر را دیده و بعد آنها را انتخاب کرده است؟!
 
*موجودیت فوتبال ما از سه بازیکن تشکیل شده است؟
 
سامان نریمان جهان، پور علی گنجی‌ و احمد عبداله زاده تنها بازیکنان جدید لیست تیم ملی برای اردوی پرتغال هستند. حال سوال ما از کی‌روش این است که موجودیت فوتبال ما همین 3 نفر هستند؟!
 
*بازی در لیگ‌های عربی جوابگوی تیم ملی خواهد بود؟
 
کی‌روش قبل از جام جهانی برزیل سردار آزمون و خلعتبری‌ را از لیست تیم ملی خط زد! باید این سوال را از کی‌روش پرسید که در بازی این 2 بازیکن در این چند ماه چه تحولی ایجاد شده که آنها را دوباره‌ دعوت کردی؟
 
همچنین مسعود شجاعی، اشکان دژاگه‌، رضا قوچان نژاد و دانیال داوری با حضور در لیگ‌های قطر، کویت‌ و سوئیس یک درجه کلاس بازیشان‌ پایین آمده است باید دید بازی در لیگ‌های عربی جوابگوی بازی در تیم ملی خواهد بود؟ چرا که ما مسابقه خوبی از بازیکنانی که از تیم‌های عربی به تیم ملی می‌آیند نداریم. حال این سوال را باید از کی‌روش پرسید که وقتی بازی لژیونر‌ها را ندیده چگونه آنها را به تیم ملی دعوت کرده است؟
 
یکی از نکات جالب لیست تیم ملی دعوت از مهرداد پولادی است! این بازیکن چند ماه است که تیم ندارد اما نامش در لیست جدید تیم ملی دیده می‌شود به هر حال از حضور پولادی در لیست جدید می‌توان این نتیجه را گرفت تیمی که در جام جهانی حضور داشته لیست نهایی کی‌روش را برای جام ملت‌های آسیا تشکیل خواهد داد.
 
همچنین دعوت از حسین ماهینی به تیم ملی بازیکنی که کارت معافیت‌اش باطل شده است از نکات جالب توجه لیست جدید تیم ملی است به هر حال باید دید چگونه ماهینی سرباز می‌تواند تیم ملی را در پرتغال همراهی کند؟

گفتنی است: این لیست اعلام شده توسط کی‌روش اولیه بوده و 26 بازیکن نهایی روز پنجشنبه دهم مهر‌ماه از طریق سایت رسمی فدراسیون فوتبال اعلام خواهد شد.

انتهای پیام/
برچسب ها: لیست ، هیچ ، پرتغال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار