برای جاوا؛

بازی بولینگ، تجربه یک بازی هیجان انگیز + دانلود

بازی بولینگ با گرافیک فوق العاده و کنترل آسان یکی از بهترین بازی‌های بولینگ برای گوشی‌های دارای سیستم عامل جاوا است. در این بازی قادر خواهید بود تا رنگ و وزن توپ را انتخاب کرده و بولینگ را شروع کنید.

به گزارش خبرنگار دریچه فناوری اطلاعات باشگاه خبرنگاران؛ بولینگ ورزشی است که بازیکنان در آن برای به دست آوردن امتیاز باید توپ بولینگ را روی سطح صافی بغلتانند تا اشیایی به نام میله را بزنند. این ورزش نخستین بار در مصر باستان انجام می‌شد. در ایران حدود ۵۰ سال پیش سالن بولینگ تاسیس گردید که غیر اتوماتیک بود. در حال حاضر تهران، کرج، مشهد، قزوین، اصفهان، اهواز، اراک، کیش و رشت دارای سالن بولینگ می‌باشند. در این ورزش توپ‌هایی با وزن متفاوت وجود دارد. وزن توپ‌ها بین ۶ تا ۱۶ پوند می‌باشد. ورزش بولینگ یکی از جذاب ترین رشته های ورزشی است که به دلیل هزینه های این ورزش و محدودیت های موجود، بسیاری از افراد نمی توانند این ورزش را انجام دهند و ما برای دوستداران بولینگ، بازی این ورزش را آماده کرده ایم. مهارت خود را در نشانه گیری به حریفانتان نشان دهید و سعی کنید قهرمانی مسابقات بولینگ را به دست بیاورید.

yjc.ir

بازی بولینگ با گرافیک فوق العاده و کنترل آسان یکی از بهترین بازی  های بولینگ برای گوشی های دارای سیستم عامل جاوا است.در این بازی قادر خواهید بود تا رنگ و وزن توپ را انتخاب کرده و بولینگ را شروع کنید. گرافیگ 3 بعدی شگفت انگیز محیط بازی، امکان انتخاب مسیر حرکت توپ و صداهای واقعی از پرتاپ توپ، تجربه یک بازی بولینگ حقیقی را برای شما به وجود خواهد آورد.

yjc.ir

امتیاز دهی این ورزش خودکار بوده و توسط نرم‌افزار انجام می‌شود. حدود ۳ ثانیه پس از عبور توپ از جلوی سنسوز توپ، عکسی توسط دوربین گرفته می‌شود. به کمک تکنیک‌های پردازش تصویر تعداد پین‌های ریخته شده شمارش می‌شود. سپس توسط نرم‌افزار عملیات محاسبه امتیاز صورت می‌گیرد.

 • دانلود و مشخصات فایل


 • حجم: 353.15 کیلوبایت
 • نسخه: 1.2.0
 • اجرا در: سیستم عامل جاوا
 • رمز فایل فشرده: www.yjc.ir
 • امتیاز: 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار