قربانی: تغییرات در روند مسابقات، باعث اجحاف‌ در حق تیم‌ها شد

مربی تیم اسکیت هاکی آقایان کشورمان گفت: مسابقات رولر اسکیت‌ هاکی با ایجاد تغییرات نسبت به سال‌های پیش در جدول آغاز شد.

مازیار قربانی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران در خصوص سطح مسابقات شانزدهمین دوره رقابت‌های رولر اسکیت هاینینگ‌ چین گفت: این دوره از رقابت‌ها با تغییرات کلی در جدول آغاز شد که فقط 9 تیم شرکت داشتند و هر کدام از تیم‌ها به سه گروه تقسیم  می‌شدند و معتقدم که این تغییرات باعث اجحاف در حق تیم‌ها‌ شده زیرا گروه‌هایی که اول به میدان می رفتند شانس بیش‌تری را در کسب مقام داشتند و ما در شانزدهمین‌ دوره رقابت‌ها رولر اسکیت‌ مقام چهارم را کسب کردیم.
 
وی در ادامه افزود: ما به دلیل تغییراتی که در این دوره از مسابقات ایجاد شده بود اعتراض کردیم اما متاسفانه فایده‌ای نداشت.
 
مربی تیم اسکیت‌ هاکی آقایان در خصوص عملکرد تیم ایران اذعان داشت: بازیکنان بسیار خوب و با انگیزه وارد مسابقات  شدند و ما در اولین بازی خود در مقابل سنگاپور پیروز شدیم و همچنین در بازی‌های بعد و در این دوره از مسابقات نقاط ضعف‌ و قوت خود را شناسایی کرده و تجربیات بسیاری را کسب کردیم تا در مسابقات آینده از این تجربیات استفاده کنیم.
 
قربانی در پایان در خصوص برنامه‌های آینده هاکی خاطرنشان کرد: پس از کمی استراحت اردویی متمرکز‌ در مناطق مختلف شهر خواهیم  گذاشت که سه روز در هفته خواهد بود و در این اردو تمرینات را آغاز خواهیم کرد تا برای مسابقات جهانی سال آینده آماده شویم.

انتهای پیام/

برچسب ها: تغییرات ، تیم ، مسابقات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار