جنجال در بوکس بازی‌های آسیایی؛

اعتراض شوهر بازیکن هندی به ناداوری مقابل حریف کره‌ای

همسر یک بازیکن بوکس هند در اعتراض شدید به ناداوری در مسابقه با بازیکن کره ای باعث ایجاد جنجال در مسابقات بوکس بازی‌های آسیایی شد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ ساریتا دوی بوکسور هندی در رقابت با یک بازیکن کره ای با وجود برنده به نظر رسیدن، بازنده اعلام شد. بازیکن بوکس بانوان بعد از این ماجرا با چشمانی گریان از رینگ خارج شد.

در این زمان با وجود واکنش نشان ندادن مسئولان کمیته ملی المپیک و فدراسیون بوکس هند، همسر این بازیکن که در سالن حاضر بود، رو به داوران فریاد زد که "شما بوکس را کشتید"

وی تلاش کرد در اعتراض بار دیگر همسر خود را به رینگ بوکس بفرستد در حالی که مسابقه بعدی هم در حال آغاز بود. حراست حاضر در سالن جلوی این کار را گرفتند.

همسر بازیکن هندی همچنان فریاد می زد که دوی بازی را برده است اما نتیجه را به بازیکن کره ای داده اند. در همین حین پلیس هم وارد سالن شد و در میان رینگ و خبرنگاران حاضر در سالن ایستاد.

ساریتا دوی در مراسم اهدای مدال برنز هم حاضر به رفتن روی سکو نشد.گویا مسئولان کمیته ملی المپیک هند هم در مقابل ناداوری اقدامی انجام ندادند و بوکسور هندی مجبور به قرض گرفتن از مربیان و روزنامه نگاران هندی برای پرداختن مبلغ 500 دلار هزینه اعتراض به نتیجه مسابقه شد.

مسئولان مغولستانی هم به شدت در مقابل ناداوری معترض بودند و رسما اعتراض خود را ارائه کردند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار