سرمربی تیم فوتبال رم:

بازیکنانم با شخصیت بسیار بالا در برابر انگلیسی‌ها حاضر شدند

رودی گارسیا سرمربی تیم فوتبال آ اس رم بعد از کسب نتیجه تساوی مقابل تیم منچستر سیتی گفت: من به بازیکنانم افتخار می‌کنم.

به گزارش باشگاه خبرنگاران و به نقل از پایگاه خبری یوفا رودی گارسیا سرمربی تیم فوتبال آ اس رم بعد از کسب نتیجه تساوی مقابل تیم فوتبال منچستر سیتی در چهارچوب رقابتهای لیگ قهرمانان اروپا گفت: ما در این مسابقه توانایی و قدرت فنی خود را خیلی خوب نشان داده و ثابت کردیم که تیمی منسجم و با سطح کیفی بسیار بالا هستیم که توانایی مبارزه با تیم‌های مطرح را داشته و می توانیم مقابل آنها با شایستگی پیش رفته و قدرتمان را هر چه بهتر بکار بگیریم. اعتراف می‌کنم که شخصا انتظار چنین نتیجه‌ای را از بازیکنان حاضر در تیم خود داشتم.

فکر می‌کنم که حتی رم توانایی کسب موفقیت و رسیدن به پیروزی را در این مسابقه داشت و می توانست از زحمتهایی که برایش فراهم می‌شود بیشترین استفاده و بهره‌برداری را داشته باشد.در طول جریان بازی در ده دقیقه پایان مسابقه ما کمی دچار مشکل شده و نتوانستیم مطابق با برنامه‌ریزی‌ها حرکت کنیم که البته این موضوع هم با توجه به فشار حاکم بر مسابقه قابل پیش‌بینی بود.

به عنوان سرمربی تیم رم اعلام می‌کنم که از عملکرد بازیکنانم در تمامی بخشها رضایت داشته و به همه آنها افتخار می‌کنم. تیم رم با شخصیتی خاص و بسیار بالا در این بازی حاضر شده و توانست قدرتش را در برابر حریف بسیار سخت و پر قدرت بکار بگیردو من امیدوارم هستم که رم بتواند در ادامه به همین منوال پیش رفته و در برابر حریفان با تمرکز هر چه بیشتری حاضر شود.

وی افزود: اشلی کول در این بازی خیلی خوب پیش رفته و توانست نقش یک بازی کمکی را در تیم ایفا کند. به نظرم او با کمترین اشتباه در این بازی حساس پیش رفت و ثابت کرد که یک قهرمان بسیار بزرگ است.  

هر چند که هنوز نمی توان در رابطه با صعود از گروه اظهارنظر قطعی کرد زیرا ما مسابقه‌هایی بسیار سخت و سنگین را در پیش روی داشته و باید به مصاف تیم بزرگی چون بایرن مونیخ برویم که شایستگی بسیار زیادی برای صعود از این مرحله و رسیدن به مراحل پایانی را دارد.

خوشبختانه این نتیجه نشان داد که رم توانایی کسب موفقیت مقابل تیم‌های بزرگ حتی بایرن مونیخ را داشته و با کمی دقت می تواند به اهداف و برنامه‌های مورد نظرش در این رابطه دست یابد.

رم در این بازی نشان داد که هم‌شایستگی‌ لازم را دارد و هم از تعادل خوبی در حین مسابقه برخوردار است. بازیکنان تمام آنچه را که من در چهارده ماه گذشته به آنها گفته بودم در زمین پیاده کردند و با شایسته‌گی پیش رفتند. بازیکنان من استعداد بسیار زیادی دارند و استعداد آنها بی‌حد و اندازه است. من در بازی مقابل منچستر یستی تواناییهای کلی بازیکنانم را به چشم دیدم و این اتفاقی بسیار خوب و کاملا خوشایند بود. در مسابقات حساس باید متوجه کیفیت فنی و کاری حریف بود و از این طریق در تیم آنها نفوذ کرده و به دروازه نزدیک شد و در نهایت به گل رسید.

 *توتی: من هرگز به کسب رکورد فکر نمی کردم

فرانچسکو توتی کاپیتان تیم فوتبال آ اس رم که در این بازی حساس موفق به زدن گل شد بعد از پایان این بازی گفت:
از اینکه توانستم در این بازی حساس موفق پیش رفته و قدرتم را بکار بگیرم خیلی خوشحالم. ما در تمام طول بازی تحت فشار و استرس بسیار زیادی قرار داشتیم.

زیرا نمی‌خواستیم این مسابقه را واگذار کنیم و به دنبال رسیدن به پیروزی بودیم. ما در طول جریان بازی فرصت‌های بسیار زیادی برای رسیدن به گل داشتیم.

ما در ابتدای بازی یک گل از منطقه پنالتی دریافت کردیم ولی بعد از این اتفاق عکس‌العمل بسیار خوبی داشتیم و توانستیم بعد از گل پنالتی تیم را خیلی خوب مدیریت کرده و در جهت رسیدن به گل حرکت کنیم و قطعاً خیلی شرایط سختی داشتیم و به راحتی نتوانستیم از پس از حریف بربیاییم.

در طول جریان بازی توانستیم شایستگی‌های خود را خیلی خوب نشان دهیم.

هدف ما در رقابت‌های اروپایی تغییر نکرده است ما تلاش می کنیم که به حضور خود در رقابتهای اروپایی ادامه دهیم و عملکردی موفق داشته باشیم.

فکر می‌کنم ما خیلی خوب توانستیم ارزشهایمان را به نمایش بگذاریم و قدرت خود را نشان دهیم و ثابت کنیم که تیمی با کیفیت فنی بالا هستیم.
اهداف تعریف شده ما در اروپا تغییر نخواهد کرد. ما به همان مسیری که در پیش گرفته‌ایم ادامه خواهیم داد و با همین روش در بازی‌های بعدی حاضر خواهیم شد. من در طول جریان بازی سعی کردم تا از تمام توان خود استفاده کنم. اعتراف می‌کنم که هرگز بدنبال زدن رکورد کسی هم نبودم ولی خیلی خوشحالم که در ادامه توانستم موفق به باز کردن دروازه حریف شده و گلزنی کنم. همانطور که همیشه گفته‌ام باز هم تکرار می‌کنم که من بیشتر از خود به فکر تیم هستم زیرا این طرز فکر به من قدرت عجیبی می دهد. اینبار هم من در نتیجه یک کار گروهی توانستم موفق حرکت کرده و قدرتم را بکار بگیرم و در نهایت به رکورد تازه‌ای دست یابم.
 
*پیانیچ: از قدرتمان آگاهی داشتیم

مراسم پیانیچ هافبک تیم فوتبال آ ا س رم بعد از رسیدن به نتیجه تساوی در مقابل تیم منچستر سیتی در چهارچوب رقابتهای لیگ قهرمانان اروپا گفت: ما خیلی خوب از توانایی و قدرتمان آگاهی داشتیم و با استناد به این توانایی پیش رفته و حرکت کردیم. در عین حال می دانستیم که در مقابل این تیم به مشکل هم برخورد خواهیم کرد زیرا مقابل تیم بسیار قدرتی قرار گرفتیم و در ادامه دیدیم که پیش‌بینی‌های ما کاملا درست بود زیرا کیفیت کاری و گروهی بازیکنان حریف تا حد بسیار بالایی ما را تحت فشار قرار داد و نتوانستیم خیلی راحت از پس آن بربیاییم ولی از آنجائیکه تیمی کاملا آماده بودیم خیلی خوب پیش‌رفته و توانستیم بر روند حاکم بر مسابقه غلبه کنیم.

به نظرم می‌رسد که رم حتی شایستگی‌ لازم برای رسیدن به پیروزی و موفقیت را در این مسابقه داشت.

هافبک‌های حاضر در تیم رم با خود قول داده بودند که شایستگی‌شان را نشان داده و با حفظ توپ مسابقه‌ای در سطح بسیار بالا را به معرض نمایش بگذارند و به نظرم در نهایت موفق به انجام آن شده و توانستند مسابقه‌ای کاملا جذاب و در عین حال متفاوت را در مصاف با منچستر سیتی به نمایش بگذارند. امیدوار هستم که رم بتواند در ادامه موفق به ادامه عملکرد خوب خود در چهارچوب این رقابت‌ها ادامه دهد.

انتهای پیام/

برچسب ها: لل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار