مدیر عامل شرکت دانش بنیان سینا ژن خبر داد

۱۰ قلم داروی جدید نوترکیب تولید می‌شود/ دو قلم دارو تا پایان سال وارد بازار می‌شود

حامدی فر گفت: هم اکنون در حال تحقیق و طی مراحل ساخت ۱۰ قلم داروی جدید نوترکیب در کشور هستیم که دو قلم از این داروهای نوترکیب تا پایان سال وارد بازار می‌شود

به گزارش خبرنگار علمی باشگاه خبرنگاران حاضر در محل، طی بازدید از شرکت دانش بنیان سیناژن، هاله حامدی‌فر مدیر عامل شرکت سینا ژن در جمع خبرنگاران گفت: تاکنون ۱۰ قلم دارو از جمله داروهای سرطانی، ناباروری، پوکی استخوان و نارسایی کلیوی از این شرکت دانش بنیان وارد بازار شده است چنانچه داروی‌ ام اس نیز از اولین داروهای تولید شده این شرکت دانش بنیان در کشور است. 

وی به صادرات داروهای این شرکت دانش بنیان به سایر کشور‌ها اشاره کرد و گفت: داروی‌ ام اس هم اکنون مورد استقبال بسیاری از کشور‌ها قرار گرفته و این دارو به کشورهای آذربایجان، ارمنستان، پاکستان و سوریه صادر می‌شود. 
چنانچه هم اکنون داروی‌ ام اس ایرانی ۱۰۰ درصد بازار روسیه را از رقیب آمریکایی خود گرفته است. 

حامدی‌فر در ادامه به تولید ۱۰ قلم داروی جدید اشاره کرد و گفت: هم اکنون ۱۰ قلم داروی جدید در مراحل مختلف تحقیق و توسعه قرار دارد که از جمله‌ این دارو‌ها می‌توان به داروی ام‌اس، سرطان، خود ایمنی و غدد اشاره کرد که در دستور کاری قرار گرفته است.

 در ادامه این گزارش محمد صفاریون‌ معاون تحقیق و توسعه شرکت دانش بنیان سینا ژن در خصوص دو دارویی که قرار است امسال وارد بازار شود، اشاره کرد و اظهار داشت" تا پایان سال داروهای هورمون رشد انسانی و‌ ام اس وارد بازار می‌شود. 

 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.