جشن "پیوند آسمانی" در رازی برگزار می‌ شود

ویژه برنامه جشن"پیوند آسمانی" با حضور گروه های مختلف فرهنگی- هنری و مذهبی جمعه 11مهر بعد از نماز مغرب در بوستان رازی برگزار می شود.

به گزارش حوزه فرهنگی باشگاه خبرنگاران  به نقل از روابط عمومی فرهنگسرای رازی، این ويژه برنامه در بخش صحنه اي با تاکید بر شعار «تهران، شهر مهربانی» با پخش سرود جمهوری اسلامی و تلاوت آیات قرآن کریم توسط قاری بین المللی آغاز می شود و در ادامه بخش هایی چون مولودی خوانی، تواشیح، نورافشانی، مسابقه حضوری، برنامه نمایشی طناب کشی و ... با حضور مهدی عباس نژاد(مجری) اجرا می شود.اقامه نماز جماعت"مغرب و عشا" به امامت حجت الاسلام جلالوند از بخش های درنظر گرفته شده در این برنامه است.

 براساس این گزارش؛ همچنین در بخش نمایشگاهی، غرفه های حجاب و عفاف، نقاشی کودک،  زیارت آنلاین، ساخت بادبادک، ورزش، کتاب، عروسک های تن پوش نمایش آب را هدر ندهید و ... جهت ارائه خدمات فرهنگی و هنری برای شهروندان، در این برنامه برپاست. اقامه نماز جماعت"مغرب و عشا" به امامت حجت الاسلام جلالوند از بخش های درنظر گرفته شده در ویژه برنامه جشن"پیوند آسمانی" است.

گفتنی است؛ جشن"پیوند آسمانی" به منظور بسط و گسترش سبک زندگی اسلامی و نهادینه کردن فرهنگ ازدواج آسان، آشناسازی خانواده ها با شیوه و سنت ازدواج اسلامی با الگوبرداری از زندگی ائمه اطهار  به همت فرهنگ سرای رازی، معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری و ناحیه مقاومت بسیج سلمان فارسی برگزار می شود.

علاقه مندان جهت حضور در این برنامه می توانند به مجموعه فرهنگی و ورزشی رازی واقع در میدان قزوین- خیابان قزوین- کوچه شهید مرادی مراجعه و یا با شماره تلفن 55409549 تماس حاصل فرمایند.
برچسب ها: جشن ، آسمانی ، برنامه ، فرهنگی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار