برای ویندوز فون،

در گوشی خود فیلم های صحنه آهسته درست کنید + لینک دانلود

برنامه های ویرایش ویدیو در استور ویندوز فون کم نیستند. اما برنامه Slowly قابلیتی دارد که آن را از دیگر برنامه های هم دسته متمایز می کند. برنامه Slowly برای ویندوزفون ۸٫۱ عرضه شد این برنامه می‌تواند فیلم های شما را به صورت آهسته و slow motion نشان دهد.

به گزارش دریچه فناوری اطلاعات باشگاه خبرنگاران؛ برنامه های ویرایش ویدیو در استور ویندوز فون کم نیستند. اما برنامه Slowly قابلیتی دارد که آن را از دیگر برنامه های هم دسته متمایز می کند. برنامه ی Slowly برای ویندوزفون ۸٫۱ عرضه شد این برنامه می تواند فیلم های شما را به صورت آهسته و slow motion نشان دهد. با این نرم افزار شما می توانید بخش هایی از فیلم را انتخاب کنید و سرعت آن بخش را آرام تر و یا سریعتر کنید.

  

برای کار با این نرم افزار بعد از نصب برنامه و اجرای آن، علامت مثبت را انتخاب کنید تا برنامه به شما اجازه دهد ویدیوی مورد نظر را از گالری انتخاب کنید. شما می توانید با استفاده از timeline سرعت فیلم را در مکان های مختلف آهسته کنید، بخش هایی را که می خواهید و با دو گزینه میانی، ابتدا و انتهای قسمت مورد نظر برای آهسته شدن را مشخص کنید و فیلم را آهسته کنید. همچنین شما می توانید یکی از گزینه های سرعت را انتخاب کنید.
۵۰% آهسته کردن، ۴۰% آهسته کردن و ۲۵% آهسته کردن 

حال بعد از اینکه ابتدا و انتهای قسمت slow motion و میزان آهستگی را معلوم کردید با تپ روی گزینه next در بالای صفحه سمت راست کار تمام است. ویدیو در فایل Slowly در گالری ذخیره می شود.

  

حجم این برنامه کاربردی 1 MB است که شما می توانید با مراجعه به لینک فروشگاه ویندوز فون (کلیک کنید.) آن را طبق توضیحات زیر دانلود کنید. پس از ورود به لینک داده شده به انتهای صفحه مراجعه کنید و از قسمت سمت چپ بر روی عبارت " Download and install manually" کلیک کنید تا برنامه دانلود شود. همچنین شما می توانید با جستجو عبارت " Slowly" در فروشگاه از طریق گوشی خود این برنامه را مستقیم بر روی گوشی نصب کنید.



 برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید
قابل اجرا در ویندوز فون 8.1


گزارش از حسین جاهدی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۸
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
هلیا
۱۶:۴۵ ۱۳ آذر ۱۳۹۹
کمی خوب
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۸ ۱۵ شهريور ۱۳۹۶
اصلا خوب نیس
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۸ ۱۵ شهريور ۱۳۹۶
اصلا خوب نیس
Iran (Islamic Republic of)
النا
۱۶:۳۷ ۰۴ مرداد ۱۳۹۶
سلام گوشی من lenovo هست به من بگین چجوری آروم میشه؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
Mori
۲۳:۱۵ ۰۲ آذر ۱۳۹۵
باسلام گوشی من گلکسی ای۷هستش چگونه فیلم رواهسته کنم لطفاکمک کنید...؟
Iran (Islamic Republic of)
پانیذ
۱۰:۴۵ ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۴
سلام گوشی من اچ تی سی دیزایر 310 هست من ویندوز فون رو روی گوشیم نصب کردم ولی هر کار میکنم این برنامه نصب نمیشه تورو خدا لطفا زودتر جوابمو بدید چیکار باید بکنم???
Iran (Islamic Republic of)
ALI
۱۲:۳۱ ۲۴ مهر ۱۳۹۳
لطفا اندرویدش هم بزارید.
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۰۹:۱۷ ۲۴ مهر ۱۳۹۳
من قبلا دانلود كردم روي لوميا 520 جالبه به همه پيشنهاد ميكنم دانلود كنيد
آخرین اخبار