مدیر اداره ساماندهی شهرداری منطقه 12 از ساماندی چرخ دستیهای بازار بزرگ تهران خبر داد.

علیرضا محمدنژاد مدیر اداره ساماندهی شهرداری منطقه 12 درگفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران،گفت: ساماندهی چرخ دستیهای بازار بزرگ تهران و صاحبان چرخ دستیهای در دستور کار ساماندهی شهرداری منطقه قراردارد.

وی ادامه داد: این طرح به منظور سهولت تردد شهروندان و کسب بازار، رفع سد معبرهای بازار افزایش پویاییی و چشم‌اندازهای بصری ارتقا سلامت و رفاه حال در دست اجرا است.
 
محمد نژاد اظهار داشت: در این طرح تاکنون هزار و 200 نفر از صاحبان چرخ دستی‌های بازار بزرگ تهران با مشارکت و همکاری شرکت حمل و نقل کالای تهران ساماندهی شده‌اند.

وی با اشاره به اقدامات اجرایی این طرح افزود: ساماندهی و رفع سد معبرهای چرخ دستیهای بازار بزرگ تهران ساماندهی صاحبان چرخ دستهای بازار بزرگ تهران با مشارکت و همکاری شرکت حمل و نقل کالاهای تهران، توزیع لباس و صدور کارت شناسایی برای صاحبان چرخهای دستی بازار بزرگ تهران از اقدامات اجرایی این طرح است.

محمدنژاد خاطر نشان کرد: انتقال شاغل آینده و مزاحم به خارج از بافت مسکونی، ساماندهی مشاغل آلاینده و مزاحم و تغییر کاربری اصناف آلاینده و مزاحم اجرایی طرح مبارزه با جانوران مضر شهری ساماندهی کیوسکهای مطبوعاتی از اقدامات دیگر شهرداری منطقه 12 است.

انتهای پیام/

برچسب ها: چرخ ، دستی ، بازار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار