"آندری استفانو": "اسکوبار: بهشت گمشده"، "صورت زخمی ۲" نیست

کارگردان فیلم" اسکوباز: بهشت گمشده" می‌گوید این فیلم "صورت زخمی ۲" نیست.

به گزارش خبرنگار سینمای جهان باشگاه خبرنگاران به نقل از هالیوود ریپور‌تر:«اسکوباز: بهشت گمشده»در اکثر جشنواره‌ها حضور داشت؛ این فیلم به کارگردانی «آندری دو استفانو» نگاهی به زندگی سرکرده قاچاقچی‌های موادمخدر کلمبیا «پابلو اسکوبار» داشته است.   
 
 «بنیسیو دل تورو» در نقش اسکوبار کثیف و ناهنجار بازی می‌کند و بیشترین توجه به بازی او شده است.   
 
پیش از این، «دو استفانو» را به عنوان بازیگر ایتالیایی می‌شناختیم و «اسکوباز: بهشت گمشده» اولین تجربه کارگردانی او به شمار می‌آید.   
 
 «دو استفانو» در مصاحبه‌ای که در جشنواره فیلم زوریخ با خبرنگار هالیوود ریپور‌تر داشته گفت: مصمم بودم زندگینامه اسکوبار را پر از موادمخدر و اسلحه نکنم.   
 
 «دو استفانو» در این باره می‌گوید: این اثر اولین فیلمی است که درباره «اسکوبار» ساخته شده، بنابراین همه انتظار داشتند «صورت زخمی۲» را ببینند.   
 
 «اسکوبار» با کنایه افزود: برای اینکه با سرمایه گذار‌ها راحت‌تر باشم، سعی کردم در فیلمی که درباره «اسکوبار» می‌سازم اصلا صحنه‌ای از موادمخدر نداشته باشد و در اولین صحنه فیلم نیز «اسکوبار» اسپانیایی صحبت کند و هرگز  او را روی پرده سینما خشن نشان ندهم.   
 
تنها کسی که در فیلم «اسکوبار: بهشت گمشده» کشته می‌شود، «نیک» است. «نیک» شخصیتی بی‌دست و پا و معصوم است که برخلاف میلش به دنیای «اسکوبار» وارد می‌شود. شخصیت «نیک» را «جاش هاچرسون» بازی می‌کند.   
 
 «بنسیو دل تورو» بازیگر شخصیت «پابلو اسکوبار» گفت: فیلم واضح و شفاف است. «اسکوبار» دو چهره دارد. در واقع او مرد خانواده است، ولی با این وجود تمام کشور را با موادمخدر تحریک می‌کند و در یک لحظه همه را هم سرجای خود می‌نشاند و خون تمام مردم کشورش را می‌ریزد.   
 
بعد از نمایش فیلم «اسکوبار» در جشنواره‌های تلورید، تورنتو، سن سباستین و زوریخ به زودی این اثر در سالن‌های سینما نمایش داده می‌شود.   
 
انتهای پیام/
برچسب ها: صورت ، زخمی ، اسکوبار ، آندری ، بهشت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار