اردبیل؛

گمرک مرزی بیله سوار 24 ساعته می‎شود

استاندار اردبیل گفت: گمرک مرزی بیله سوار به صورت شبانه روزی و 24 ساعته شدن فعالیت می‎کند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل؛ مجید خدابخش در جلسه کارگروه توسعه صادرات غیرنفتی استان با بیان این که ظرفیت و توانمندی استان در حوزه صادرات غیرنفتی بسیار زیاد است افزود: با بهره گیری از این فرصت ها می توانیم بسیاری از خلاها را جبران و اهداف متعالی را در حوزه اقتصاد به پیش ببریم.

وی گفت: فعالیت 24 ساعته گمرک بیله سوار در رونق اقتصادی و افزایش صادرات استان نقش بسزایی دارد.

استاندار اردبیل افزود:برای شبانه روزی کردن فعالیت گمرک بیله سوار باید امکانات و تجهیزات مورد نیاز از سوی دستگاه های مرتبط پیش بینی شود تا امکان رونق همه جانبه در این بخش فراهم شود.

خدابخش از مسوولان دستگاه های ذی ربط که در زمینه تامین نیروی انسانی و سایر موارد مشکلاتی دارند خواست موضوع را از طریق مرکز پیگیری و نسبت به تامین نیروی انسانی و تجهیز امکانات برای 24 ساعته کردن فعالیت گمرک بیله سوار اقدامات اساسی انجام دهند.

وی بیان کرد: تحقق این امر بر حل مسائل گمرکی بین دو کشور جمهوری آذربایجان و ایران و افزایش تعداد معافیت گمرکی و سازماندهی فعالیت و گسترش و توسعه مراودات در کشور موثر است.

خدابخش افزود: اگر می خواهیم در توسعه صادرات موفق باشیم و در بازارهای کشورهای دیگر سهم بزرگی داشته باشیم باید در ارتقای کیفیت تولیدات و بسته بندی صادرات تلاش بیشتری داشته باشیم.

انتهای پیام/ش

برچسب ها: اردبیل ، فعالیت ، گمرک ، مرزی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.