سرمربی تیم ملی فوتبال بانوان زیر 19 سال:

کفاشیان تذکر جدی به تیم‌های برتری دهد

مهناز امیرشقاقی، اظهار داشت: کفاشیان رییس فدراسیون باید به تیم‌های برتری تذکر جدی دهد تا تیم ملی را حمایت کنند.

مهناز امیرشقاقی، سرمربی تیم ملی فوتبال زیر 19 سال در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: تیم ملی فوتبال بانوان زیر 19 سال کم‌تر از یک ماه برای حضور در رقابت‌های سریلانکا فرصت دارد، تمرینات مستمر و منظمی را انجام دادیم، با حمایت‌های کفاشیان یک اردوی تدارکاتی بسیار مفید و تایلند برگزار کردیم سه دیدار دوستانه‌ی با کیفیت انجام دادیم بازیکنان در شرایط فعلی 75 درصد آمادگی جسمانی کسب کرده‌اند.

وی ادامه داد: شرایط فعلی تیم ملی بسیار مناسب و رضایت‌بخش است، با آغاز رقابت‌های لیگ استرس و فشار بر تیم ملی افزایش می‌یابد، حاشیه‌ها زیاد می‌شود و متأسفانه آرامش تیم از بین می‌رود.

امیرشقاقی، افزود: متأسفانه هر سال با آغاز رقابت‌های لیگ برتر تیم‌های لیگ برتری برای تیم ملی حاشیه درست می‌کنند تیم‌های برتری حاضر به در اختیار دادن بازیکنانشان نیستند و تیم ملی را حمایت می‌کنند.

وی افزو د: تیم‌های لیگ برتری باید از تیم ملی حمایت کنند اما متأسفانه در بخش بانوان این موضوع جایگاهی ندارد. کفاشیان و آیت‌اللهی باید به تیم‌های لیگ برتری تذکر جدی مبنی بر حمایت تیم ملی دهند.

امیرشقاقی، ادامه داد:‌ بعضی از مربیان تیم‌های لیگ برتری با کمیته بانوان ارتباط نزدیک دارند و از این مسئله برای ضربه زدن تیم ملی استفاده می‌کنند سال گذشته باشگاه ملوان یکی از بهترین بازیکنان تیم ملی را در اختیارمان قرار نداد همین موضوع سبب شد تا تیم ملی متضرر شود و شکایت مسئولان تیم ملی هم مفید واقع نشده است.

سرمربی افزود: تیم ملی بانوان زیر 19 سال نیاز به انجام بازی‌های تدارکاتی دارد درخواست داریم یک بازی تدارکاتی با یکی از تیم‌های خارجی همسایه برای ملی‌پوشان تیم ملی زیر 19 سال برنامه‌ریزی کنند.

وی ادامه داد: امیدواریم در مسابقات سریلانکا نمایش و عملکرد مناسبی را از ملی‌پو شان شاهد باشیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار