همدان؛

الوند را به جایگاه اصلی‌اش برمی‌گردانیم

سرمربی تیم فوتبال الوند همدان گفت: اعضای تیم برای بازگرداندن این تیم به سطح بالای فوتبال ایران هم‌قسم شده‌اند و با حمایت مسئولان و هواداران این امر محقق خواهد شد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران همدان؛منوچهر بیگم‌جانی اظهار داشت: تیم فوتبال الوند یکی از داشته‌های ارزشمند ورزشی استان محسوب می‌شود که با تلاش همه مسئولان و دست‌اندرکاران ورزش در خانه‌اش همدان باقی ماند.

وی افزود: حمایت و زحمات امیر خجسته نماینده مردم در مجلس، سیدعبدی افتخاری مدیرکل ورزش و جوانان، سیدمحمد عیوقیان رئیس هیئت فوتبال، مهندس بهرام یدی مالک و وحید بیگم‌جانی مدیر عامل باشگاه الوند در شکل‌گیری تیم زحمات زیادی را متقبل شدند.

سرمربی تیم فوتبال الوند همدان خاطرنشان کرد: از روز شروع تمرینات کادرفنی با همدلی مثال‌زدنی برای موفقیت و آمادگی این تیم تلاش کردند تا یک تیم همدل و یک‌دست روانه مسابقات شود.

وی یادآور شد: در انتخاب بازیکنان وسواس و دقت زیادی لحاظ شد تا در نهایت برای شروع با 22 بازیکن شروع کردیم که از این بین تنها 9 بازیکن غیربومی و مابقی از توان و استعدادهای بومی استان استفاده شده است.

بیگم‌جانی با اشاره به آمادگی خوبی که تیمش برای شروع مسابقات کسب کرده است تصریح کرد: با برگزاری هشت مسابقه دوستانه با شرایط مطلوب به مصاف حریفان خواهیم رفت و سعی شده تا شناخت خوبی از بازیکنان در پست‌های مختلف داشته باشیم.
وی اضافه کرد: لیگ دسته دوم با حضور 40 تیم شرایط به مراتب سخت‌تری نسبت به سال‌های گذشته دارد و تیم‌های که بتوانند در مرحله عملکرد بهتری داشته باشند قطعاً راه هموارتری در مراحل پایانی دارند.

سرمربی تیم فوتبال الوند همدان با اشاره به نخستین بازی تیمش برابر تیم جویبار افزود: چون هفته‌های نخست تیم‌ها شناختی از هم ندارند و این موضوع سختی کار را برای کادرفنی بیشتر از پیش ایجاد خواهد کرد.

وی گفت: سعی شده 18 بازیکنی که عملکرد بهتری در تمرینات داشتند در این بازی به خدمت گرفته شود و با توکل به خدا و در این روزهای عزیز نخستین برد در همدان جشن بگیریم.

تیم الوند همدان در گروه چهارم لیگ دسته دوم با تیم‌های بهمن شیراز، خونه به‌خونه مازندران، شهرداری ذزفول، هف سمنان، گرند بجنورد، شهرداری جویبار، نماینده زنجان، سپیدرود رشت و گهر درود هم گروه شده است.

نماینده فوتبال همدان برای حضور پرقدرت در لیگ دسته دوم باشگاه‌های کشور با سرمربیگری "منوچهر بیگم‌جانی" و کمک "علی ضمیری‌کامل" و "مصطفی کاشی" و سرپرستی "فرشید گل‌محمدی" روانه این رقابت‌ها شده است.

در نخستین هفته این مسابقات تیم فوتبال الوند همدان امروز دوشنبه 14 مهر از ساعت 15 در ورزشگاه شهید مفتح همدان به مصاف تیم شهرداری جویبار برود.

انتهاي پيام/ا
برچسب ها: الوند ، فوتبال ، جایگاه ، همدان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.