معظمی گودرزی: در کنار حریفان قدرتمند رکاب زدم و مدال کسب کردم

رکاب زن دارنده مدال نقره بازی‌های آسیایی اینچئون کشورمان گفت: با بهترین شرایط بدنی در کنار رکاب زنان حرفه‌ای رکاب زدم و توانستم مدال نقره را کسب کنم.

آروین معظمی گودرزی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، در ارتباط با مسابقات آسیایی اینچئون اظهار کرد: مسابقات این دوره از سطح بالا برخوردار بود و تیم‌های شرکت کننده با تمام قدرت و نفرات حرفه‌ای خود در این مسابقه شرکت کردند و خدارا شکر من با وجود حریفان قدرتمند با یک آمادگی بدنی کامل توانستم مدال نقره را از آن خود کنم.

وی در ارتباط با سطح پیشرفت تیم‌های شرکت کننده در این دوره از مسابقات خاطرنشان کرد: تیم طی چهار سالی که از دور قبل گذشت با یک پیشرفت چشم‌گیر عملکردشان همراه بوده است، برای مثال رکاب‌زن قزاقستان در رشته استقامت سال گذشته قهرمان جهان شدند یا ژاپنی‌ها در تور فرانسه رکاب زدند حتی مالزی‌های رکاب زنانشان در تورهای حرفه‌ای پا زده‌اند و تمامی این تیم‌ها با نفرات اصلی خود در این مسابقات شرکت کردند و رکوردهای که از خود به جای گذاشتند با دوره قبل قابل مقایسه نبود و می‌توان به صراحت گفت که دوچرخه‌سواری در آسیا پیشرفت کرده است.

معظمی در ارتباط با میزبانی کره جنوبی در هفدهمین دوره بازی‌های آسیایی بیان کرد: برگزاری مسابقات نسبت به دوره قبل مخصوصا گوانگژو ضعیف بود ولی این قضیه آنقدر به چشم نمی‌آمد که بخواهد در روند کاری من تاثیری بگذارد و باعث افت رکوردم در روز مسابقه شود.

رکاب‌زن نقره‌ای کشورمان در پاسخ به این پرسش که آیا مسیرها استاندارد بودند یا خیر بیان کرد: مسیرهای مسابقه مسیر کفی و خوب و استاندارد بود و ما یک مسیر 14 کیلومتری پیچ در پیچ را با مهدی سهرابی رکاب زدیم و در یک تیم دو نفره‌مان در استقامت قرعه شانس مدال به نام من افتاد.

انتهای‌پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار