مدرن‌ترین شیوه تکدی گری در قرن 21

یک آسیب شناس گفت: رشوه یا زیر میزی مدرن‌ترین شیوه تکدی گری در قرن 21 است.

 فربد فدایی آسیب شناس در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، با اشاره به اینکه رشوه یا زیر میزی یکی از معضلات اجتماعی اشاعه یافته در بین مردم در جوامع امروزی است، از عوامل تاثیرگذار برای مقابله با زیرمیزی با رشوه در جامعه می‌توان به بهبود قوانین، احترام به قوانین و اجرای قانون توسط مردم و مسئولان اشاره کرد.  
 
وی بیان داشت: اگر سیستم‌های ارزشی و پدیده های قانونی وظیفه خود را به خوبی انجام دهند افراد خاطی (رشوه گیرو رشوه دهنده) به دنبال راه میانبر و دور زدن قانون برای رسیدن به اهداف خود نمی‌روند.  
 
وی در ادامه افزود: با توجه به اینکه این معزل اجتماعی را نمی‌توان به همه گروه‌ها، صنف‌ها و. . . نسبت داد عنوان کرد: در همه مشاغل افراد خوب و بد وجود دارد و هر جا که انسان است وجود افراد رشوه‌گیر و رشوه دهنده را می‌توان احساس کرد.  
 
فدایی با اشاره به اینکه : بیشترین یادگیری فرزندان مرتبط با عملکرد والدین است تا گفته‌های ایشان افزود: والدین باید با عمل صحیح خود قبح این عمل ناپسند را به فرزندان خود نشان دهند.  
فدائی خاطر نشان کرد: با کم‌تر کردن شیوه کاغذ بازی و برخی از قوانین است و پاگیر می‌توان زمینه و بستر جرم را در جامعه کاهش داد.  
 
انتهای پیام/ 
برچسب ها: رشوه ، جرم ، تکدی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار