گردان‎های جریان صدر:

نیروهای اشغالگر آمریکا و داعشی‎ها خواستار واکنش ما هستند/ تکذیب بمباران تجمع رزمندگان از سوی ائتلاف

گردان‎های السلام وابسته به جریان صدر در بیانیه‎ای تاکید کرد نیروهای اشغالگر آمریکا و داعشی‎ها خواستار واکنش و پاسخ ما به اقدام آنها هستند.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگارانبه نقل از شفق نیوز: گردان‎های السلام وابسته به جریان صدر عراق روز سه شنبه با تکذیب خبر بمباران تجمع این گردان از سوی جنگنده‎های ائتلاف آمریکایی ضد داعش، این خبر را بی‎پایه و اساس خواند.

در بیانیه منسوب به مسئول رسانه‌ای گردان‎های السلام آمده است که خبرهایی که از بمباران تجمع رزمندگان گردان‎های السلام سخن می‎گویند، بی‎پایه و اساس هستند.

در این بیانیه آمده است که نیروهای اشغالگر آمریکا و داعشی‎ها خواستار واکنش و پاسخ ما به اقدامات آنها هستند؛ همانطوری‎که رهبر ما "مقتدا صدر" خطاب به اشغالگران گفت اگر باز گردید باز خواهیم گشت.

مسئول رسانه‎ای گردان‎های السلام تاکید کرد که این خبرهای کذب در صدد تضعیف اراده رزمندگان شجاع ماست اما با این وجود ما سربازانی داریم که دشمن اشغالگران و دوستان ملتشان هستند.

گفتنی است شبکه اسکای نیوز روز سه‎شنبه مدعی شد جنگنده‌های ائتلاف آمریکایی ضد داعش به اشتباه(!) تجمع گردان‌های السلام وابسته به جریان صدر عراق را در منطقه طوزخرماتو بمباران کردند.

براساس گزارش‌های این شبکه در جریان بمباران تجمع نیروهای جریان صدر در طوزخرماتو چندین نفر شهید و مجروح شدند.

انتهای پیام//
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار