مسئول سیاسی بسیج دانشجویی دانشگاه خوارزمی تهران:

ترویج "موسیقی و غنا" از اصول کاری مدیریت فرهنگی دانشگاه خوارزمی است

مسئول سیاسی بسیج دانشجویی دانشگاه خوارزمی تهران گفت: هیچ برنامه‌ای در دانشگاه خوارزمی بدون موسیقی و غنا انجام نمی‌شود و حرام الهی با اسم کار فرهنگی و با تایید مسئولان رواج پیدا کرده است.

به گزارش حوزه دانشگاه باشگاه خبرنگاران، به نقل از سازمان بسیج دانشجویی،مسئول بررسی و تحلیل بسیج دانشجویی دانشگاه خوارزمی گفت: ما بسیجیان و دانشجویان دانشگاه خوارزمی به هیچ وجه مخالف شادی و نشاط در دانشگاه نبوده و نخواهیم بود، اما نمیدانم چرا برخی مسئولین دانشگاه شادی را فقط در رقص و آواز می بینند!

محمد دوست‌گزین، مسئول بررسی و تحلیل بسیج دانشجویی دانشگاه خوارزمی پس از برگزاری جشنی دون شأن فضای علمی دانشگاه در گفتگو با خبرنگار ما در کرج با اشاره به سوابق اهانت به فضای علمی و دانشجویی در این دانشگاه از ناحیه سرپرست دانشگاه (دکتر سبحان الهی) و مدیریت امور فرهنگی و فوق برنامه (دکتر حسین محمدی)، اظهار داشت: کار دانشگاه خوارزمی به جایی رسیده است که برنامه ای، چه فرهنگی و چه علمی، بدون موسیقی و غنا انجام نمی شود. حرام الهی با اسم کار فرهنگی و با تاکید این دو مسئول  رواج پیدا کرده است.

وی افزود: در آخرین نسخه از سلسله مراسمات فساد انگیز دانشگاه، روز دوشنبه 14 مهر برنامه ای با عنوان جشن ورودی های جدید دانشگاه خوارزمی برگزار شد. این جشن شش ساعت به طول انجامید که بیشتر آن با موسیقی های مبتذل، چه از لحاظ طرب انگیزی و چه از لحاظ محتوی گذشت و متاسفانه دانشجویان با صحنه هایی دون شان دانشگاه از قبیل حرکات موزون، جیغ، سوت و کف مواجه شدند که آثار آن پس از گذشت دو روز از واقعه همچنان مشهود است. در این جشن گروه قابل توجهی از دانشجویان و مسئولین به نشانه اعتراض محیط را ترک کردند و نزد مسئولین جشن رفتندکه مدیریت فرهنگی دانشگاه پس از شنیدن اعتراض دانشجویان گفت: «اگر من مدیریت فرهنگی دانشگاه هستم از این به بعد روال همین خواهد بود».

مسئول بررسی و تحلیل بسیج دانشجویی تصریح کرد: ما بسیجیان و دانشجویان دانشگاه خوارزمی به هیچ وجه مخالف شادی و نشاط در دانشگاه نبوده و نخواهیم بود، اما نمیدانم چرا مسئولین شادی را فقط در رقص و آواز می بینند! کاملا واضح و مبرهن است که موسیقی و غنا از اصول کاری سرپرست و مدیریت فرهنگی دانشگاه خوارزمی شده. با توجه به این طرز تفکر مسئولین و با توجه به حادث شدن این اتفاقات در دانشگاه های دیگر، بسیج دانشجویی دانشگاه خوارزمی پس از چند ماه مدارا، به منظور آرام نگه داشتن فضای دانشگاه به طور قاطع پیگیر این مسائل در سطوح مختلف خواهد بود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار