آل‌محمود:

هفتادمین دکل حفاری ملکی شرکت ملی حفاری در مدار عملیات قرار گرفت

مدیرعملیات حفاری خشکی – ۳ شرکت ملی حفاری ایران گفت: هفتادمین دکل حفاری ملکی شرکت ملی حفاری ایران به ناوگان این شرکت پیوست و در یکی از مناطق عملیاتی در مدار عملیات قرار گرفت.

به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران، به نقل از شانا، غلامرضا آل محمود در این باره گفت: با افزوده شدن این دکل شمار دستگاه های حفاری خشکی و دریایی اعم از ملکی و استیجاری که هم اکنون در این شرکت فعال هستند به ٧٥ دکل رسید.
 
آل محمود افزود: دکل جدید از نوع سنگین خشکی و به سیستم های  پیشرفته الکترونیکی، هیدرولیکی، ثبت اطلاعات دکل (Drill Watch ) و  گرداننده فوقانی (تاپ داریو) مجهز است، همچنین قابلیت نصب سیستم پسماند حفاری را دارد.
 
وی اظهار کرد: این دکل ۱۵۲ فوتی توانایی انجام عملیات حفاری چاه ها ی توسعه ای و اکتشافی نفت و گاز تا عمق ۶ هزار متری را دارد و با توجه لزوم رعایت استانداردهای زیست محیطی در صنعت نفت از  قابلیت نصب سیستم پسماند حفاری برخوردار است.
 
مدیرعملیات حفاری خشکی – ۳ شرکت ملی حفاری ایران با اشاره به این که دستگاه جدید در اختیار این مدیریت قرار گرفته است، توضیح داد: هم اکنون شمار دکلهای حفاری این مدیت ۱۹ دستگاه است.
 
وی گفت: تعمیر و تکمیل چاه های نفت و گاز مهمترین محور فعالیت مدیریت عملیات حفاری خشکی – ٣ شرکت ملی حفاری است و گستره عملیاتی آن هم اکنون در استانهای خوزستان، کهگیلویه و بویر احمد و جزایر خلیج فارس تمرکز دارد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار