حسینی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

عکس گرفتن سیاسی و عامل موساد محرز نشده است/ در شأن مجلس نیست در مورد این مسائل جلسه بگذارد

سخنگوی فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی گفت: نمایندگان مجلس شورای اسلامی جلسه‌ای برای بررسی حضور جاسوس موساد در توافقات بین طرفین باشگاه‌های پرسپولیس و رئال مادرید نداشته است.

سید هادی حسینی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: در شأن مجلس نیست که یک جاسوس موساد به بحث واسطه‌گری در بازی دوستانه باشگاه پرسپولیس و رئال مادرید ورود کند.

سخنگوی فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی در ادامه بیان کرد: عکس "حمیدرضا سیاسی" با فردی که گفته می‌شود جاسوس موساد است جزو مسائل سیاسی نیست تا مجلس دخالتی در آن داشته باشد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: همچنین حضور فرد برای ما محرز نشده که فرد مذکور جاسوس موساد است تا آن را بررسی کنیم. به هر حال این موضوع در دستور کار اعضای فراکسیون ورزش نیست تا آن را بررسی کنند.

انتهای‌پیام/

برچسب ها: فراکسیون ، موساد ، سیاسی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
رامین
۱۰:۵۰ ۲۰ مهر ۱۳۹۳
واقعا خجالت آوره . اون آقای سیاسی میگه من باهاش صحبت کردم ولی این آقا میگه محرز نشده. از صحبتها و حمایتهاش معلومه که ایشون بیخود از خودش مایه نمیزاره. قسم حضرت عباس را باور کنیم یا دم خروس را. آقای حسینی اینو بدون مردم ما دیگه وقتی میگی ف تا فرح زاد نمیرن بلکه تا فرانسه میرن. پس بهتره که اگه سبیلت از این آقایان چرب شده فعلا ساکت باشی و حرف نزنی