سردار غلامپور در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

قاسم سلیمانی سرباز انقلاب است

فرمانده قرارگاه کربلا در دوران دفاع مقدس گفت: قاسم سلیمانی سرباز انقلاب است و شخصیت وی نشأت گرفته از فرهنگ انقلاب اسلامی و دفاع مقدس است.

سردار غلامپور فرمانده قرارگاه کربلا در دوران 8 سال دفاع مقدس در گفتگو با  خبرنگار دفاعی- امنیتی باشگاه خبرنگاران، درباره ویژگی‌های اخلاقی و معنوی سردار سرلشکر قاسم سلیمانی اظهار داشت: قاسم سلیمانی سرباز انقلاب است و خیلی پسندیده نیست که در مورد فرماندهان تعابیری را استفاده کنیم که در وهله اول خودشان راضی نیستند و لذا نمی‌خواهیم به این حوزه ورود کنیم.

وی افزود: اساساً خیلی قائل به قهرمان‌پروری در جنگ خودمان نیستم. ویژگی‌ رزمندگان جنگ نشأت گرفته از انقلاب، امام و رهبری است و ما خود را یک سرباز کوچک انقلاب به تبعیت از ولایت می‌بینیم.

فرمانده قرار‌گاه کربلا با اشاره به اهمیت ارزش‌ها در فرهنگ انقلاب اسلامی تصریح کرد: اساساً در فرهنگ ما به لحاظ اعتقادی قهرمان واقعی شهدا هستند و نهضت این عزیزان شرایط جدیدی را ایجاد کرد.

سردار غلامپور اضافه کرد: وقتی به شخصیت سردار سلیمانی ورود می‌کنید، به فرهنگ دفاع مقدس وارد می‌شوید و شخصیت ایشان نشأت‌گرفته از فرهنگ انقلاب و دفاع مقدس است.

وی در پایان با اشاره به فرهنگ غنی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس خاطر‌نشان کرد: فرهنگ غنی دفاع مقدس باعث تربیت فرماندهان و مدیران جوان شده که این موضوع در وحدت جهان اسلام و نهضت جهانی اسلام حائز اهمیت و تاثیرگذار است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
-
امید
۰۸:۰۶ ۲۶ مهر ۱۳۹۳
خدا پشت و پناهت سردار.
افتخار ایران و جهان اسلام
Iran (Islamic Republic of)
امین
۰۵:۱۱ ۲۶ مهر ۱۳۹۳
شجاعت ایمان مردونگی همش از صفات این سردار ایرانیه.
خدا قوت سردار مولا علی نگهدارت
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۰۳:۳۲ ۲۶ مهر ۱۳۹۳
سردار سلیمانی افتخار ایران و جهان اسلام هست.
Iran (Islamic Republic of)
hamid
۱۹:۳۴ ۲۵ مهر ۱۳۹۳
خدا قوت سردار.
آخرین اخبار