در شماره 1603 مجله سروش منتشر شد؛

از گفتگوی متفاوت با ده نمکی تا خاطرات اقبال واحدی

شماره ۱۶۰3مجله سروش با ده ها مطلب متنوع، معرفی برنامه های صدا و سیما در پاییز 93 و گفتگوهای مختلفی با چهره ها و شخصیت های سینما و تلویزیون امروز منتشر و در اختیار علاقمندان قرار گرفت.

به گزارش حوزه ادبیات باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی انتشارات سروش؛ این روزها مخاطبان شبکه یک سیما شاهد مجموعه "معراجی ها" هستند که با زبان طنز نگاهی به وقایع جنگ و ماجراهای بعد از آن دارد. ساختار این مجموعه که با فیلم سینمایی آن تلفیق شده است توانسته توجه بسیاری از ممنتقدان و صاحب نظران را به خود جلب کند. از این رو مجله سروش گفت و گوی مفصلی را با مسعود ده نمکی کارگردان این مجموعه انجام داده و اهداف ساخت این سریال را مورد واکاوی قرار داده است و همچنین گزارشی کامل از کارنامه این کارگردان سینما و تلویزیون برای مخاطبان بیان شده است.

در شماره جدید مجله سروش همچنین گفت و گو هایی با اقبال واحدی مجری باسابقه رسانه ملی، سپند امیرسلیمانی بازیگر سینما و تلویزیون و همچنین اشکان صادقی دوبلور باسابقه کودک صورت گرفته که بسیار خواندنی و جذاب می‌باشد.

از جمله مطالب دیگر این بخش از مجله می توان به گزارشی از مجموعه طنز " شکرآباد" از شبکه نسیم، یادداشتی بر مجموعه " معراجی ها"، گزارشی از نشست شبکه یک سیما برای معرفی برنامه های پاییزی خود، گزارشی از برنامه های کودک شبکه پویا به مناسبت هفته کودک، گزارشی از برنامه رادیویی " بوطیقا"، گزارشی از همایش نقش ماندگار رادیو در دوران دفاع مقدس و گزارشی از کارنامه محمدحسین لطیفی کارگردان باسابقه تلویزیون؛ اشاره کرد.

بخش فرهنگ و هنر مجله سروش صفحات آغازین خود را به کاربرد ترانه ها در عنوان بندی آغازین و پایانی مجموعه های تلویزیونی اختصاص داده و گزارش مفصلی از این هنر ماندگار در تاثیرپذیری برنامه های تلویزیونی بیان کرده است.

گزارشی از مجموعه " روزگار قریب"، گزارشی از دوران طلاییسینمای کودک و نوجوان، گزراشی ار برنامه " رخ تو رخ" با حضور پژمان جمشیدی، بررسی کارنامه هنری جکی جان بازیگر مشهور آسیایی، نگاهی تطبیقی به جرایان سریال سازی در ایران و جهان و گزارشی از پخش فیلم های بالیوود در شبکه نمایش؛ از دیگر مطالب بخش فرهنگ و هنر مجله سروش است.

جمیله بوپاشا یکی از چهره های برجسته جبهه آزادی بخش الجزایر است که هفته گذشته به دعوت رئیس سازمان صدا و سیما وارد تهران شد و توجه بسیاری از اهالی رسانه را به خود جلب کرد. بخش سیاسی مجله سروش گزارشی مفصل از زندگی این زن مبارز و روند فعالیت های آن منتشر کرده است که در نوع خود خواندنی و جذاب است.

در این بخش همچنین گزارشی از پنجمین دوره همایش بین المللی باران غدیر که به همت حوزه هنری سازمان تبلیغات و حمایت صدا و سیما برگزار می شود؛ منتشر شده است که در آن چهره های فرهنگی و هنری دیگر ادیان درباره واقعه غدیرخم وامیر المومنین(ع) سخن می‌گویند.

از دیگر مطالب بخش سیاسی مجله سروش می توان به گزارشی از برنامه " شناسنامه" با حضور رئیس سازمان بسیج مستضعفین، گزارشی از برنامه تلویزیونی "سطرهای ناخوانده"، گزارشی از آخرین وضعیت گفت و گوهای ایران با 1+5، گزارشی از برنامه " مناظره " با موضوع بررسی وظایف و اختیارات رئیس جمهور و گزارشی از مراحل تولید چند برنامه با موضوعات سیاسی در شبکه مستند و آی فیلم؛ اشاره کرد.

شماره 1603 مجله سروش را با ده ها تیتر، مطلب و اخبار خواندنی دیگر از باجه های مطبوعاتی سراسر کشور تهیه و یا برای اشتراک با شماره تلفن ۸۸۳۴۵۰۶۷ تماس حاصل نمایید.


انتهای پیام/ اس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار