برای iOS؛

مدیریت آسانتر فایل‌های زیپ در تلفن همراه + دانلود

Zip Tool Pro این اپلیکیشن قادر به تولید فایل های زیپ و اکسترکت کردن فایل های zip و rar است. این اپلیکیشن انواع مختلف فایل های آفیس، صوتی و تصویری را پشتیبانی می کند.

به گزارش دريچه فناوري اطلاعات باشگاه خبرنگاران؛ Zip Tool Pro پرطرفدارترین و قدرتمندترین برنامه ی مدیریت برروی فایل های فشرده برای سیستم عامل آیفون می باشد که به کاربر این امکان را می دهد که در محیطی کاملا ساده و کلاسیک، به استخراج و فشرده سازی فایل های فشرده بپردازد و تجربه ی بهترین اپلیکیشن مدیریت فایل های فشرده را در آیفون خود به ارمغان بیاورد. اگر شما هم به دنبال برنامه ای هستید که در گوشی آیفونی خود بدون کوچکترین دخالت کامپیوتر، تمام فایل های فشرده خود را استخراج و اکسترکت کنید ما به شما بهترین نرم افزار برای این کار یعنی Zip Tool Pro را پیشنهاد می کنیم.

zipایفون

این نرم افزار پورت شده و الگو گرفته از نرم افزار قدرتمند سون زیپ در کامپیوتر است که تقریبا تمام خصوصیات ۷Zip کامپیوتر را دارا می باشد نرم افزار مدیر آرشیو فوق دارای یک رابط کاربری ساده و کاربردی است و به صورت کاملا رایگان عرضه شده است و بدون هیچگونه پرداختی و آفلاین می توانید از تمام قابلیت های آن استفاده ی کامل را ببرید.

zipآیفون

به صورت پیش فرض ابزاری برای مدیریت فایل های زیپ در سیستم عامل IOS وجود نداره و اگر ایمیلی حاوی فایل زیپ دریافت کنید نمی توانید محتویات آن را مشاهده کنید و نیاز به یک اپلیکیشن دارید. یکی از بهترین نرم افزارها در زمینه فشرده سازی و مدیریت فایل های زیپ Zip Tool Pro می باشد. این اپلیکیشن قادر به تولید فایل های زیپ و اکسترکت کردن فایل های zip و rar است. این اپلیکیشن انواع مختلف فایل های آفیس، صوتی و تصویری را پشتیبانی می کند. امکان پسورد گذاری برای فایل های فشرده، پشتیبانی از سرویس های ابری، امکان دسترسی به فایل های نرم افزارphoto از قابلیت ها و ویژگی های نرم افزار Zip Tool Pro است.

 • دانلود و مشخصات فایل


 • حجم: 4.70 مگابایت
 • نسخه: 1.29
 • اجرا در: آیفون، آیپد و آیپاد تاچ نسخه 5 و بالاتر
 • رمز فایل فشرده: www.yjc.ir
 • امتیاز:

 • همراه وبگردی ٢٠:٣٠ باشید




اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.