مدیر کتابخانه بنیاد نهج‌البلاغه:

دانشگاه آزاد با 519 پایان نامه رتبه اول را در حیطه نهج‌البلاغه کسب کرد

صمد‌زاده گفت: دانشگاه آزاد با 519 پایان نامه در حیطه مربوط به نهج‌البلاغه و سیر‌ه حضرت علی(ع) رتبه اول را کسب کرد.

به گزارش خبرنگار دانشگاهی باشگاه خبرنگاران؛ نصرالله صمد‌زاده مدیر کتابخانه نهج‌البلاغه صبح امروز در مراسم رونمایی‌ از کتاب پژوهشی با موضوعات مربوط به نهج‌البلاغه طی سخنرانی گفت: این کتاب با موضوعات مربوط به نهج‌البلاغه با معرفی نهج‌البلاغه و سیر‌ه حضرت علی(ع) در پایان نامه‌های دانشجویی و البته معرفی پایان نامه‌های دانشجویی نوشته شده است.
 
وی افزود: 2 هزار و 8 عنوان پایان نامه دانشجویی حاصل 70 مرکز آموزشی در این کتاب نوشته شده است چنانچه دانشگاه آزاد با 519 پایان نامه در حیطه این موضوع رتبه اول را کسب کرده است و سایر مراکز آموزشی از جمله حوزه علمیه با 239 پایان نامه، پیام نور با 108 پایان نامه و دانشگاه تهران با 50 عنوان پایان نامه رتبه های بعدی را کسب کرده‌اند. 

صمد‌زاده خاطرنشان کرد: از تعداد 2 هزار و 8 عنوان پایان نامه 55 مورد مربوط به مقطع دکتری و هزار و 622 مورد مربوط به مقطع کارشناسی ارشد است. 

رونمایی‌ از کتاب پژوهشی با موضوعات نهج‌البلاغه صورت گرفت 


در ادامه جوریدی‌ رئیس مرکز تحقیقات امام علی (ع) گفت: در روز عید غدیر تلاش همه پیامبران به بار نشست و در این روز بنابر احادیث و روایات روزی است دین کامل شد و رضایت داده‌ شد که دین اسلام دینی جهان شمول و فراگیر است.
 
بنابراین گزارش در این مراسم که با حضور رئیس پژوهشگاه علوم انسانی و مدیر کتابخانه بنیاد نهج‌البلاغه و سایر کارمندان و مسئولان برگزار  شد از کتابی که در خصوص ارائه پایان نامه‌های دانشجویی در حوزه سیره‌ حضرت علی (ع) و نهج‌البلاغه بود رونمایی‌ شد. 

در ادامه این گزارش آماده است این کتاب شامل 2 هزار پایان نامه است که از سوی مرکز تحقیقات امام علی(ع) در حوزه سیره‌ حضرت علی(ع) و نهج‌البلاغه نوشته شده است. 
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار