مدير فروش اطلس خودرو خبر داد:

شرايط جديد فروش محصولات كياموتورز در ایران

مدير فروش اطلس خودرو نماينده رسمي شرکت کياموتورز در ايران، از جاري شدن شرايط جديد فروش محصولات كياموتورز توسط اين شرکت در ایران خبر داد.

به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران محمود زربخش مدير فروش اطلس خودرو  نماينده رسمي شرکت کياموتورز در ايران اعلام كرد: كليه محصولات موجود در ليست قيمت جديد اين شرکت داراي شرايط متنوع فروش نقدي و اقساطي با شرايط پرداخت اقساط 12 تا 30 ماهه است كه مشتري مي تواند به انتخاب خود موعد تحويل  30 و يا 90 روزه با قيمت قطعي و يا 150 روزه علي الحساب با نرخ مناسب سود مشارکت را انتخاب نمايد.
 
وي افزود: در شرايط جديد متقاضي مي تواند با بهره مندي از تنوع شرايط پرداخت و پيش پرداخت مناسب از 20 ميليون تومان در خريدهاي كوتاه مدت و از 10 ميليون تومان درخريدهاي ميان مدت و علي الحساب، اقدام به خريد يكي از خودروهاي كيا نمايد.  هدف شركت اطلس خودرو از تعريف شرايط جديد كسب رضايت هرچه بيشتر و تسهيل فرآيند خريد خودرو براي متقاضيان است.  بطوريكه  امكان پرداخت سه مرحله اي در خريدهاي كوتاه مدت و چهارمرحله اي در خريد هاي ميان مدت و بلند مدت  براي مشتريان  فراهم شده است.
 
گفتنی است شركت اطلس خودرو طبق نتايج اعلامي ارزيابي شركت بازرسي كيفيت و استاندارد ايران (ISQI) در سال 1392موفق به كسب رتبه نخست در حوزه رضايتمندي مشتريان از فروش خودرو در ميان كليه عرضه كنندگان و نيز رتبه نخست خدمات پس از فروش در ميان واردكنندگان خودروي سواري شده است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۱۰ ۳۰ مهر ۱۳۹۳
به ما كارمندها هميشه ظلم شده ، يه بار با پژو نزديك بود زندگيمو از دست بدم ، حسرت سوار شدن اين ماشينهاشونم هم به دلم موند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۵ ۲۱ مهر ۱۳۹۳
سلام
قیمت ها رو بدون دلیل افزایش دادن
به نظر شما من و شمای کارمند تا آخر عمرمون هم کار کنیم چنین ماشینهایی رو نمی تونیم بخریم
من شرمنده ام برای این بی عدالتی ها
متاسفانه شرایطی رو بوجود اوردن که باید سوار پراید و پژو بشیم صدامون هم در نیاد
آخرین اخبار