فرمانده انتظامی شهرستان ملارد غرب استان تهران از دستگیری ۳ سارق و ۴ مالخر خودرو و کشف۳دستگاه خودرو سرقتی خبر داد.

سرهنگ برزو همتی فرمانده انتظامی شهرستان ملارد غرب استان تهران در گفتگو با خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران با اشاره به خبر انهدام باند سارقان حرفه‌ای خودرو در محدوده این شهرستان از نحوه چگونگی شناسایی و بازداشت متهمان پرونده سخن گفت.

این مقام انتظامی افزود: هفته گذشته گشت انتظامی کلانتری ۱۲ مارلیک هنگام گشت زنی در مارلیک متوجه رفتار مشکوک ۲ فرد در حوالی یکی از خیابان‌های خلوت مارلیک شده و پس از دستگیری، آن‌ها را به عنوان مظنون تحویل پلیس آگاهی دادند.

سرهنگ همتی ادامه داد: متهمان به هویت‌های «م-الف» و «ف-الف» در بازجویی‌های اولیه، از عضویت در یک باند سرقت خودرو گفتند و با معرفی سرکرده باند به هویت «م- ش» راه دستگیری وی را کوتاه کردند.

رئیس پلیس ملارد عنوان داشت: سرکرده باند پس از دستگیری در مخفیگاهش، محل ۳ دستگاه خودرو سرقتی را که در حوالی شهرستان‌‌ رها کرده بودند، برای پلیس بازگو کرد که با حضور مأموران دایره مبارزه با سرقت خودرو پلیس آگاهی در محل هر سه خودرو سرقتی کشف شد.

سرهنگ همتی با اشاره به شناسائی شکات، از تحویل اموال سرقتی به مالباختگان خبر داد و افزود: متهمان ۴ مالخری که اموال سرقتی را به آن‌ها می‌فروختند نیز معرفی کردند که در عملیاتی ویژه هر ۴ مالخر در ملارد دستگیر و بخشی از اموال مسروقه در منزل مالخران کشف و ضبط شد.

گفتنی است؛ سارقان و مالخران به همراه پرونده به دادسرا اعزام و بنا بر دستور مقام قضایی هر ۷ نفر روانه زندان شدند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.