بنیاد تئا‌تر کودک و نوجوان به همت هنرمندان تشکیل می‌شود

بنیاد تئا‌تر کودک و نوجوان به صورت مستقل تشکیل و فعالیت خود را با تعدادی ازهنرمندان آغاز می‌کند.

به گزارشحوزه تئاتر باشگاه خبرنگاران  به نقل از ستاد خبری بیست و یکمین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان، شامگاه شنبه 19 مهرماه، در سلسله نشست‌های شب عاشقان که هر شب در بیست و یکمین جشنواره تئا‌تر کودک و نوجوان برگزار می‌شود، با حضور جمعی از هنرمندان، خبر تاسیس بنیاد تئا‌تر کودک و نوجوان به طور مستقل و رسمی اعلام شد.
 
بنابراین گزارش؛ هسته اصلی این بنیاد از هنرمندانی هم چون داوود کیانیان، منصور خلج، یدالله آقا عباسی، یدالله وفاداری، منوچهر اکبرلو، مسلم قاسمی، عباس جهانگیریان و حسین فدایی حسین تشکیل می‌شود. این انجمن تاکید ویژه‌ای بر پژوهش دارد تا جشنواره تئا‌تر کودک و نوجوان به صورت تخصصی و علمی برگزار شود.
 
براساس این گزارش؛ شناسایی و تحلیل رویدادهای نمایشی، همکاری و مشارکت با سازمان‌های دیگر، شناسایی و گسترش فعالیت هنرمندان تئا‌تر در زمینه کودک و نوجوان، گردآوری و نشر تئا‌تر کودک و نوجوان ایران به سرپرستی یدالله وفاداری، تاسیس موزه تئا‌ترکودک و نوجوان به سرپرستی منصور خلج، گردآوری فرهنگ ادبیات تئا‌تر کودک و نوجوان به سرپرستی داوود کیانیان و گردآوری فرهنگ نامه اهمیت تئا‌تر کودک و نوجوان به سرپرستی یدالله آقا عباسی از اهداف اصلی این بنیاد محسوب می‌شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار