ایلام؛

نشر اکاذیب دومین جرم فضای مجازی در ایلام/ کشف 100 درصد جرائم

رئیس پلیس فتای ایلام گفت: نشر اکاذیب و حتک حرمت دومین جرم فضای مجازی در استان ایلام است.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران ،علی‌عباس کسانی اظهار داشت: بیشترین جرائم استان ایلام در حوزه مجازی مربوط به کلاهبرداری اقتصادی است و این نرم در سراسر کشور به همین منوال است.

رئیس پلیس فتای ایلام گفت: نشر اکاذیب و هتک حرمت دومین جرم در فضای مجازی استان ایلام بوده که نیروی انتظامی استان ایلام این موضوعات را رصد کرده و با متخلفتان برخورد قانون دارد.

وی ادامه داد: نیروی پلیس در استان ایلام در راستای کشف جرائم حوزه فضای مجازی تلاش ویژه‌ای را آغاز کرده و این تلاش‌ها سبب افزایش 84 درصدی کشف جرائم در فضای مجازی است.

این مسئول اضافه کرد: در شش ماهه ابتدای امسال 113 درصد به میزان کشفیات جرائم فضای مجازی در استان ایلام افزوده شده است که جای تحسین و تقدیر از تلاش‌های شبانه‌روزی پلیس در این حوزه است.

کسانی با اشاره به اینکه نسبت وقوع جرم به کشف در استان ایلام 100 درصد بوده و تمام پرونده‌هایی که طی شش ماهه ابتدای امسال در استان روی داده است کشف شده تصریح کرد: از لحاظ رشد پرونده‌ای نیز در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته از رشد 20 درصدی برخوردار شده‌ایم.

رئیس پلیس فتای ایلام گفت: این دستگاه انتظامی تمام توان خود را صرف برخورد با تخلفات فضای مجازی کرده و در این راستا با همکاری مردم توفیقاتی حاصل کرده است که جای تحسین و تقدیر از مشارکت و تعامل مردم ایلام دارد.

انتهای پیام/م
برچسب ها: ایلام ، جرائم ، فتا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.