سرمربی تیم فلوره‌ شمشیر‌ بازی:

فدراسیون با تیم فلوره‌ مشکل دارد/ تیم ملی از نام آشنا‌ها دعوت می‌کند

کیومرث طلوعی گفت: مشکل تیم ملی فلوره عدم اعزام به تورنمنت‌های خارجی و نداشتن تجربه این مسابقات است.

کیومرث‌ طلوعی، سرمربی تیم فلوره‌ در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: مشکل اصلی شمشیربازان‌ تیم فلوره این است که به هیچ مسابقه ای اعزام نمی‌شوند تا تجربه خوبی در مسابقات مهم به دست آورند.

وی ادامه داد: من فکر می‌کنم فدراسیون با تیم فلوره میانه‌ی خوبی ندارد به همین دلیل ملی‌پوشان فلوریست در کمترین مسابقه‌ای اعزام می‌شوند.

وی در خصوص عدم نتایج قابل قبول فلورسیت‌ها در مسابقات آسیایی و جهانی گفت: دلیل نتیجه گرفتن تیم فلوره با باید در عدم اعزام آنها و کسب نکردن تجربه در این مسابقات جستجو کرد دلیل دیگر آن هم عملکرد ضعیف سرمربی تیم ملی است که نتوانسته‌ بازیکنان را به حدی برساند که در مسابقات اخیر شرکت کنند.

 طلوعی تصریح کرد: فدراسیون جوان گرایی را سر لوحه‌ کار خود می‌داند اما متوسط سن بازیکنان تیم ملی 31 است شروین طلوعی با وجود سن کم به تیم ملی دعوت نمی‌شود من فکر می‌کنم اگر در انتخابی تیم ملی بازنگری کنند نتایج قابل قبول‌تری می‌گیریم چرا که بازیکنان خوبی داریم که هیچ‌گاه به تیم ملی دعوت نمی‌شوند و فقط  عده ای از بازیکنان هستند که به طور پیوسته در هر تورنمنت حضور دارند.

سرمربی تیم فلوره تاکید کرد: محمد ، جواد و فرهاد رضایی سه بازیکن خوبی هستند که هر سه توانستند مدال ارزشمندی کسب کنند شروین و شایان طلوعی هم مدال آسیایی کسب کردند اما ما کمتر شاهد این بودیم که این افراد به تیم ملی دعوت شوند.

وی اذعان داشت: فخری به عنوان دبیر فدراسیون و سرمربی تیم سابر بر روی تیمش حساسیت ویژه‌ای دارد و فقط مایل است تیم خود را به هر مسابقه‌ای اعزام کند.

طلوعی عنوان کرد: شمشیربازان اصفهانی در رده‌بندی کشوری عنوان دار هستند و همیشه رتبه اول و دوم مسابقات را به خود اختصاص دادند اما فخری و باقر‌زاده حتی یک بار به این استان نیامدند تا تلاش شمشیربازان این استان را از نزدیک مشاهده کنند.

وی گفت: من از رئیس فدراسیون تقاضا دارم تا بودجه‌ای هم برای استان‌های دیگر اختصاص دهند و استعداد‌های شمشیربازی را شناسایی کنند فخری اصالت اصفهانی دارد اما نمی‌دانم چرا توجهی به ما ندارد.

طلوعی با اشاره به پیشنهادش در خصوص انتصاب یک سرپرست برای فدراسیون شمشیربازی گفت: پیش از این من پیشنهاد داده بودم که یک سرپرست برای فدراسیون تعیین کنند تا پس از آن ببینم که چه تعدادی نامزد انتخابات مجمع خواهند شد. من معتقد هستم انتخابات پیشین فدراسیون جنبۀ فرمایشی داشت چرا که تنها رئیس فعلی این فدراسیون کاندید بود.

سرمربی تیم فلوره خاطر نشان کرد: من باقر زاده را شخص محترم و خوبی می‌دانم و احترام ویژه‌ای برای وی قائل هستم اما اعتقاد دارم نگاه رئیس فدراسیون باید همه جانبه باشد تا ملی‌پوشان بتوانند رشد قابل توجهی داشته باشند.

انتهای پیام/
برچسب ها: طلوعی ، شمشیربازی ، فلوره
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار