رودهن؛

پل شاه عباسی در تمدن ایرانی شاخص است

فرماندار شهرستان پردیس گفت : پل شاه عباسی در فرهنگ و تمدن اصیل ایرانی و اسلامی اثری شاخص است و هم اکنون در میراث فرهنگی با برچسب اثر تاریخی شهرستان پردیس معرفی می شود.

مرتضی حیدری در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن با بیان اهمیت بحث تبلیغات در توسعه ساختار گردشگری کشور گفت :طرح جامع گردشگری به عنوان یک سیاست زیر بنایی در جریان توسعه ساختار اقتصادی کشور و خروج آن از زیر سایه مشکلات و کمبود ها ، مقدمه ای برای تبدیل این حوزه به صنعت است .

فرماندار شهرستان پردیس با تاکید بر اینکه نباید مناطق گردشگری کشور بخاطر سوء مدیریت در استانها ناشناخته باقی بمانند ، تصریح کرد : متولیان حوزه میراث فرهنگی و گردشگری در استانهای کشور باید در راستای هدایت سیاست های مدیریت خود بر مدار طرح جامع گردشگری نقاط ناشناخته را شناسایی و آنها را در ساختار میراث فرهنگی کشور ثبت و ضبط کنند .

حیدری موزه ها و مکانهای تاریخی و خانه بزرگان تاریخ ایران زمین و منابع بکر طبیعی را ابزار هایی مناسب برای تبدیل حوزه گردشگری به منبعی پول ساز برای کشور دانست و ابراز داشت : اماکن تاریخی و فرهنگی در استانها نباید زیر آوار بی توجهی مسئولان و متولیان امر از چرخه درآمدزایی و اقتصادی کشور خارج شود .

فرماندار شهرستان پردیس در خاتمه اظهار داشت : جاذبه های گردشگری کشور باید از طریق تور های زیارتی به گردشگران و توریست های خارجی معرفی شوند تا از این طریق بتوانیم بستر جذب توریست های خارجی را بر خلاف گذشته فراهم کنیم .

انتهاي پيام/ش/ن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.