سنندج/

بازدید معاون وزیر راه و شهرسازی از قطعات اجرا شده و در حال اجرای محور همدان سنندج

معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیر عامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور ضمن بازدیداز قطعات اجرا شده و در حال اجرای محور همدان سنندج گفت: اتصال مرکز کردستان به شریان اصلی بزرگراهی کشور از اولویت‌های وزارت راه است.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران سنندج، علی نورزاد دربازدیداز قطعات اجرا شده و در حال اجرای محور همدان سنندج در مسیر قروه گفت:اتصال مرکز استان کردستان به شریان اصلی بزرگراهی کشور از اولویت‌های وزارت راه و شهرسازی بوده و برای تکمیل 6 قطعه مسیر همدان به سنندج اقدام خواهد شد.

 معاون وزیر راه و شهرسازی در این سفر یک روزه از قطعه 2 راه‌آهن همدان ـ سنندج و قطعات در حال اجرای باند دوم محور قروه ـ سنندج بازدید خواهد کرد.

همچنین در این سفر یک روزه عملیات اجرایی بزرگراه میاندوآب - کرمانشاه و قطعه ششم واقع در گردنه ماموخه سنندج مورد بازدید قرار خواهد گرفت.

جلسه با استاندار کردستان و بررسی مشکلات و موانع پیش‌روی راه‌های اصلی و شریانی استان کردستان و دیگر امور مرتبط با زیربناهای حمل‌ونقل در این استان از دیگر برنامه‌های مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل‌ و نقل کشور در کردستان خواهد بود

انتهای پیام/ز
منبع:فارس
برچسب ها: بازدید ، اجرا ، محور
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.