بیرجند؛

بازدید بیش از 2 میلیون نفر از جاذبه‌های تاریخی و گردشگری طبس

رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری طبس گفت: دو میلیون و 966 هزار و 453 نفر از آثار تاریخی، جاذبه‌های طبیعی و گردشگری این شهرستان بازدید کردند.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران،رسول بهبهانی اظهار کرد: با توجه به اینکه شهرستان طبس در محور مواصلاتی چندین استان مهم و بزرگ مرکز کشور قرار گرفته، سالانه پذیرای میلیون‌ها زائر و مسافر است.

وی افزود: مسافران و مجاوران میقات‌الرضا پس از طی طریق طولانی، خسته از راه سفر در کنار بارگاه منور حضرت حسین بن موسی الکاظم(ع) به استراحت می‌پردازند.

رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان طبس گفت: از ابتدای سال جاری تا پایان شهریور ‌ماه دو میلیون و 966 هزار و 453 نفر از آثار تاریخی، جاذبه‌های طبیعی و گردشگری شهرستان بازدید داشته‌اند.

بهبهانی تصریح کرد: تعداد یک میلیون و 723 هزار و 981 نفر در اماکن اقامتی شهرستان مانند هتل‌ها، مهمانپذیرها، زائرسراها و کمپ‌های موقت اقامت کرده‌اند.

وی افزود: بیشترین آمار بازدید مربوط به باغ تاریخی گلشن، آبگرم معدنی مرتضی علی، بندشاه عباسی، روستای ازمیغان، روستای خرو، روستای اصفهک، روستای پیرحاجات و کویر حلوان بوده که از مهم‌ترین مکان‌های گردشگری این شهرستان است.

انتهای پیام/م
برچسب ها: بیرجند ، گردشگری ، طبس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.