امیری خامکانی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران مطرح کرد

واردکنندگان بنزین زیر ذره‌بین دستگاه‌های نظارتی

سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس تاکید کرد: در صورت کمبود بنزین مصرفی در کشور باید بنزین استاندارد از طریق دستگاه‌های نظارتی وارد کشور شود و در این زمینه دولت و مجلس با کسانی که بنزین با شاخص پایین وارد کشور کنند قاطعانه برخورد می‌کند.

حسین امیری خامکانی سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران در رابطه با بنزین تولید در کشور اظهار داشت: سیاست مجلس و دولت و نظام بر این است که بنزین مصرفی کشور یورو4 باشد و بایستی تولید داخلی را  به سمت بنزین باکیفیت هدایت کرد.
 
سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: در صورت کمبود بنزین مصرفی در کشور باید بنزین استاندارد از طریق دستگاه‌های نظارتی وارد کشور شود و در این زمینه دولت و مجلس با کسانی که بنزین با شاخص پایین وارد کشور کنند قاطعانه برخورد می‌کند.
 
نماینده مردم زرند و کوهبنان در مجلس با اشاره به اینکه هم‌اکنون مسولان کشور سعی بر آن دارند که پالایشگاه‌ها را ارتقا دهند تصریح کرد: هم اکنون روزانه به طور تقریبی حدود 60 میلیون لیتر بنزین یورو4 وارد چرخه سوخت کشور می‌شود که در صورت کمبود نیز حدود 7 تا 8  میلیون لیتر وارد می‌شود.

سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: پیش بینی ما این است که تا پایان سال 94 یا اواسط 95 کل بنزین تولیدی کشور یورو 4 باشد، چون سیاست نظام این است که با توزیع سوخت پاک در کشور از بروز بیماری و آلایندگی هوا جلوگیری کند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار