جام حذفی فوتبال؛

شب سخت استقلال برای صعود به جمع 16 تیم/سپاهان از جام حذفی خداحافظی کرد

در یکی از حساس ترین بازی های امروز استقلال در وقت اضافه توانست مدعی اهوازی را شکست دهد و به دشواری و با گذشتن از فولاد وارد دور بعد شود.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ دو تیم فوتبال سپاهان و گل گهر سیرجان ساعت ۱۴ امروز در ورزشگاه اختصاصی گل گهر در مرحله یک شانزهم نهایی رقابت‌های جام حذفی باشگاه‌های ایران به مصاف هم رفتند.

گل گهر سیرجان 1-0 سپاهان


حسین فرکی در این دیدار مقابل گل‌گهر سیرجان تیمش را با ترکیب شهاب گردان، سید هادی عقیلی، عبدالله کرمی، احسان حاج صفی، وریا غفوری، شجاع خلیل زاده، لوسیانو پریرا، حسین پاپی، محرم نویدکیا، محمدرضا خلعتبری و مهدی شریفی به میدان فرستاده بود.دیدار دو تیم در نیمه اول با تساوی بدون گل به پایان رسید.

دیدار دو تیم در پایان نود دقیقه با تساوی بدون گل به پایان رسید.

دو تیم لحظاتی دیگر در وقت های اضافه به مصاف هم می روند.

فولاد مبارکه سپاهان و گل گهر سیرجان ساعت ۱۴ امروز در ورزشگاه اختصاصی گل گهر در مرحله یک شانزهم نهایی رقابت های جام حذفی باشگاه های ایران به مصاف هم رفته اند.

دیدار دو تیم در پایان نود دقیقه با تساوی بدون گل به پایان رسید.

در این دیدار از تیم گل‌گهر امیر رفعتی و حسین رسولی با کارت زرد داور جریمه شدند و از تیم سپاهان نیز محمدرضا خلعتبری با کارت زرد داور مواجه شد.

در ادامه حسین رسولی از تیم گل‌گهر با دریافت کارت زرد دوم از داور مسابقه در دقیقه 110 اخراج شد.

در نهایت تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان با تگ گل مختارجمعه‌زاده در وقت‌های اضافه (دقیقه 105) این دیدار به برتر مقابل تیم فوتبال سپاهان دست یافت.

استقلال اهواز 0-1 نفت تهران

تيم فوتبال نفت تهران با برتري يک بر صفر مقابل استقلال در اهواز توانست به مرحله يک هشتم جام حذفي صعود کند.

این بازی از ساعت 17 آغاز شد.

علي منصوريان که پيش از اين سه بار به جنوب سفر کرده بود و هر سه بار هم بدون شکست به تهران بازگشته بود اين بار در چارچوب جام حذفي به مصاف استقلال اهواز رفت و در نهايت شاگردانش موفق شدند با شکست آبي‌پوشان اهوازي به تهران بازگردند.

تک گل اين ديدار را لئوناردو پادوواني از روي نقطه پنالتي به ثمر رساند. نفتي‌ها با برتري در اين ديدار شرايط خوبي در جدول دارند و با کمي خوش‌شانسي مي‌توانند اميدوار به صعود به مراحل بالاتر اين جام باشند.

شاگردان عليرضا منصوريان در مرحله بعدي بايد به مصاف شهرداري اردبيل بروند.

فولاد نوین 0-1 استقلال

این بازی از ساعت 19 آغاز شد.

نزدیک به 1700 نفر در ورزشگاه غدیر اهواز حضور دارند که اغلب آنها هواداران استقلال هستند.

کادر فنی فولاد نوین خوزستان قبل از شروع مسابقه به سمت نیمکت استقلال رفت.

** ترکیب فولاد نوین:‌
ابوالفضل بهادرانی، رضا مرادی، رضا حاتمی فرید، ادریس کوچکی، عبدالله ناصری، مصطفی ماهی، داوود شاه وارویی، علی اصغر عاشوری، مهدی زبیدی، وحید همراز و محمد جلیزی (احمد زلیکانی 52)

** ترکیب استقلال: محسن فروزان، امیرحسین صادقی، میلاد فخرالدینی، یعقوب کریمی، محمدرضا خرسندنیا، پژمان نوری (علی‌رضا رمضانی 68)، مهدی کریمیان (امیرحسین طاهونی 120)، آندرانیک تیموریان (خسرو حیدری 45)، امید ابراهیمی، محمد قاضی و سجاد شهباززاده.
 
 بزرگداشت آزادسازی سوسنگرد در ورزشگاه گرامی داشته شد. 

دیدار فولاد نوین اهواز و استقلال از مرحله یک شانزدهم نهایی رقابت‌های جام حذفی فوتبال ایران در پایان نود دقیقه با تساوی بدون گل به پایان رسید تا تیم صعود کننده به مرحله بعدی رقابت‌های جام حذفی در وقت‌های اضافه مشخص شود.

** وقت اضافه های اضافه؛

در نیمه دوم وقت های اضافه علیرضا رمضانی که به عنوان یار جانشین به زمین آمده بود موفق شد در دقیقه 109 گل برتری تیمش را بزند تا آبی ها به سرنوشت سپاهان، فولاد، صبا و ملوان دچار نشوند.




برای مشاهده نتایج روزهای قبل کلیک کنید



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Netherlands
جمال
۱۹:۳۸ ۲۶ مهر ۱۳۹۳
قهرمانی این جام دیدن دارد.
آخرین اخبار