افجه‌ای در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

فتح‌اله‌زاده هنوز صورت حساب‌های ملی را تحویل نداده است/ بازی با اتلتیکو مادرید به صلاح باشگاه نیست

سخنگوی باشگاه استقلال در خصوص وضعیت خصوصی‌سازی این باشگاه گفت: سازمان خصوصی سازی صورت حساب‌های مالی سال 90-91 را از ما خواسته که قرار است فتح‌اله زاده مدارک آن سال را به باشگاه ارائه دهد.

سیدسعید افجه‌ای در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، افزود: به هرحال فتح‌اله زاده در مهلت چند هفته‌ای قرار بود صورت حساب‌های مالی را به باشگاه بدهد اما تا الان این کار را نکرده است. تا موقعی که فتح‌اله زاده مدارک را به باشگاه نیاورد کاری از دست ما ساخته نیست.

سخنگوی باشگاه استقلال در ادامه بیان کرد: به هر حال سازمان خصوصی سازی مهلت 10 روزه به ما داده تا صورت حساب‌های مالی و وضعیت زمین‌های تمرینی را مشخص کنیم.

وی درباره قیمت گذاری خرید امتیاز باشگاه‌های پرسپولیس و استقلال در آبان ماه گفت: جلسه هیأت مدیره فردا برگزار می‌شود و ما بعد از این جلسه پاسخ رسمی‌مان نسبت به زمان قیمت گذاری سهام دو باشگاه را اعلام می‌کنیم به هر حال شاید سازمان خصوصی سازی توانایی مشخص کردن قیمت سهام دو باشگاه در آبان ماه را دارد که اعلام کرده است.

افجه‌ای عنوان کرد: به نظرم قیمت سهام باشگاه استقلال باید بالاتر از 400میلیارد باشد چراکه ارزش سهام باشگاه استقلال فقط مربوط به املاک و زمین‌هایش نیست و برند استقلال 60تا70 درصد ارزش دارد.

سخنگوی باشگاه استقلال بیان کرد: هر اطلاعاتی به غیر از آنچه در دست فتح‌اله زاده است در اختیار سازمان خصوصی سازی دادیم و در حد توانمان با این سازمان همکاری کردیم. بر این اساس سازمان خصوصی سازی براساس مدارک موجود تخمین زده که باشگاه استقلال برای واگذاری نسبت به باشگاه پرسپولیس آماده تر است.

وی درباره شایعه حضور تیموریان در تیم تراکتورسازی در نیم فصل دوم گفت: قرارداد بازیکنان ما دو سال است و این موضوع عجیبی است که بیان شده تیموریان نیم فصل به تراکتورسازی می‌پیوندد. به هر حال این موضوع شایعه سازی رسانه‌ها است و به این سادگی نیست که تیموریان بتواند به تراکتورسازی بپیوندد و باید با موافقت باشگاه استقلال این انتقال صورت بگیرد.

افجه‌ای در ادامه بیان کرد: تیموریان هم خودش اعلام کرد در ایران فقط برای تیم استقلال بازی می‌کند. بر این اساس موضوع پیوستن این بازیکن به تراکتورسازی کذب محض است.

سخنگوی باشگاه استقلال درباره ناراحتی برهانی نسبت به نیمکت نشینی‌اش گفت: ناراحتی برهانی به خاطر مصدومیتش بود که وی هم اکنون تحت درمان است و فیزیوتراپی می‌کند. بر این اساس برهانی به اهواز نرفته تا برای مسابقات لیگ برتر آماده شود.

وی در مورد وضعیت جاسم کرار تصریح کرد: جاسم کرار با تیم استقلال قرارداد دارد و طبق قوانین و مقررات قبل از بازی با پدیده به ایران باز می‌گردد.

افجه‌ای در مورد احتمال بازی تیم استقلال با اتلتیکو مادرید گفت: پرداخت قرارداد بازیکنان و کادر فنی اولویت اول ما است و بازی با این تیم اسپانیایی در دستورکار ما قرار ندارد. ما با هزینه بازی با اتلتیکو مادرید می‌توانیم تیم‌های پایه را بسازیم و بدهی‌های قبل و بعدمان را بپردازیم. این بازی دوستانه نفعی برای فوتبال و باشگاه ما ندارد و به صلاح باشگاه استقلال نیست.

سخنگوی باشگاه استقلال در ادامه بیان کرد: اگر تیم ما شرایطش ایده آل بود این بازی تدارکاتی خوبی برای ما محسوب می‌شد اما الان برگزاری این بازی به صلاح ما نیست.

وی در پایان درباره اختلاف بین فدراسیون فوتبال و سازمان صدا و سیما بر سر حق پخش تلویزیونی خاطرنشان کرد: معتقدم که بین فدراسیون فوتبال و سازمان صدا و سیما باید هماهنگی بیشتری صورت بگیرد تا باشگاه‌های بزرگ از جمله استقلال از اختلاف بین این دو سازمان متضرر نشوند.

انتهای‌پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار