یزد؛

افزایش پروازهای یزد - تهران

«سعدالله وطن خواه» اعلام کرد: هفته ای 120 پرواز نشست و برخاست در فرودگاه شهید صدوقی یزد انجام می شود که 32 پرواز آن مربوط به تهران است

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران یزد؛«سعدالله وطن خواه» اعلام کرد: هفته ای 120 پرواز نشست و برخاست در فرودگاه شهید صدوقی یزد انجام می شود که 32 پرواز آن مربوط به تهران است.

وی اظهار کرد: هم اکنون 13 پرواز به مشهد مقدس، چهار پرواز به اهواز، دو پرواز به کیش و دو پرواز هم به بندرعباس انجام می شود که از هفته آینده یک پرواز هم به مقصد اهواز اضافه می شود.

مدیرکل فرودگاه های استان یزد ادامه داد: شرکت هواپیمایی کیش ایر، قشم ایر، زاگرس، ایران ایر، آسمان، نفت ایران، آسمان، ایران ایرتور و عربستان سعودی در مسیرهای تهران، مشهد، بندرعباس، اهواز، کیش، نجف، بغداد، جده و مدینه در فرودگاه شهید آیت الله صدوقی یزد به مردم استان خدمات پروازی ارائه می کنند.

وی درباره بیشترین تقاضا برای افزایش پروازها از یزد نیز گفت: نخستین و بیشترین تقاضا برای پرواز از یزد، تهران و سپس مشهد و زاهدان است که در صورت اعلام آمادگی می توانیم این پروازها را اضافه کنیم.

وطن خواه درباره وضعیت عملکرد این اداره کل در 6 ماه نخست امسال نیز اظهار کرد: اعزام و پذیرش مسافر در فرودگاه شهید آیت الله صدوقی یزد در این مدت نسبت به مدت مشابه سال گذشته از رشد 24.8 درصدی برخوردار بوده است.

این مسوول با اشاره به رشد 13.3 درصدی نشست و برخاست هواپیما در فرودگاه یزد خاطرنشان کرد: با توجه به استقبال مردم از سفرهای هوایی در 6 ماهه اول امسال پروازهای زیارتی و حج و عتبات نسبت به سال گذشته 33.5 درصد رشد داشته است.

وی ادامه داد: در این مدت 277 هزار و 326 نفر مسافر از این فرودگاه اعزام و پذیرش شده اند و همچنین تعداد سه هزار و 667 سورتی پرواز نشست و برخاست شده است.

وطن خواه در ادامه به رشد30.3 درصدی میزان حمل بار اشاره کرد و گفت: در این مدت دو هزار و 128 تن بار در این فرودگاه جابجا شده است.


انتهاي پيام/ا
برچسب ها: پرواز ، هواپیما ، یزد ، کرمان ، لرستان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.