در صحن علنی مجلس؛

"خباز" به اسیدپاشی به خانم‌ها در اصفهان واکنش نشان داد

در جریان بررسی طرح حمایت از آمران به معروف و ناهیان از منکر محمدرضا خباز به عنوان نماینده دولت نسبت به اسیدپاشی بر روی خانم‌ها در اصفهان واکنش نشان داد.

به گزارش حوزه پارلمان باشگاه خبرنگاران، نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی صبح امروز پارلمان طرح حمایت آمران به معروف و ناهیان از منکر را مورد بررسی قرار دادند.
 
وکلای ملت در جریان بررسی ماده 2 این طرح، بر روی واژه "واداشتن دیگران به معروف" و "بازداشتن از منکر" بحث‌های مفصلی انجام دادند.
 
در جریان این بررسی‌ها، محمدرضاخباز معاون تقنینی معاونت پارلمانی رئیس‌جمهور با حضور در پشت تریبون طی سخنانی اظهار داشت: شاهد بودید که اخیرا چه اتفاقی در اصفهان رخ داد؛ واداشتن دیگران به معروف یک کار اجرایی است و آیا احتمال نمی‌دهید که باعث درگیری و ایجاد مشکل در جامعه شود؟
 
وی ادامه داد: اخیرا در یک شهر بحث اسیدپاشی بر روی خانم‌ها شروع شده است، البته ما بدحجابی را تایید نمی‌کنیم اما رفتار بازدارندگی سبب می‌شود که فرد از انتفاع ساقط شود.
 
در ادامه میرهادی قره‌سید رومیانی نیز سخنگوی کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس با قرار گرفتن پشت تریبون نسبت به این سخنان خباز واکنش نشان داد و گفت: اسیدپاشی که در اصفهان صورت گرفت یک توطئه علیه یک خانم محجبه بوده،  بنابراین نباید خلط مبحث کنید.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار