آبادان با قدی بلند به سوپرلیگ می‌آید؛

جابر روزبهانی و اصغر کاردوست به نفت آبادان پیوستند

تیم بسکتبال نفت آبادان با بلند قامت ترین بازیکنان لیگ ایران به توافق رسید و جابر روزبهانی و اصغر کاردوست را برای فصل جدید به خدمت گرفت.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ تیم بسکتبال نفت آبادان که یکی از تازه وارد‌های سوپر لیگ بسکتبال به شمار می‌رود با اصغر کاردوست و جابر روزبهانی قرار داد بست.

آبادانی‌ها پیش از این عماد سلمانی بازیکن فصل قبل فولاد ماهان و عدنان دورقی بازیکن ذوب آهن را به خدمت گرفته بودند و امیر اله وردی نیز از تیم بهشت هیرکان به این تیم پیوسته بود.

4 بازیکن فصل قبل نفت نیز در ترکیب امسال حضور دارند. مجید قاسمی کاپیتان تیم، محمد علی قدرتی، محمدباقر قمری و مهدی برون باقی مانده‌های تیم دسته اولی نفت هستند و به این نفرات پنج بازیکن 18 سالۀ آبادانی هم به عنوان بازیکنان بومی اضافه شده‌اند.

محسن داوری سرپرست نفت با تأیید این موضوع در مورد شرایط پیش فصل تیم توضیح داد: از هفته قبل تمرینات خود را در آبادان شروع کرده‌ایم و پنجم آبان هم در آبادان میزان شهرداری گرگان هستیم.

وی در مورد بودجه تیم تأکید کرد: مسلماً چون سال اول حضورمان در سوپرلیگ است، تیم را برای ماندن در جمع 8 تیم نهایی می‌بندیم و دنبال مقام نیستیم. قرار نیست پول زیادی خرج کنیم چون بعضی زیرساخت‌ها در آبادان مشکل دارند و ابتدا به دنبال این زیرساختها هستیم تا شخصیت باشگاهی سوپرلیگی را بگیریم.

آبادان در حال حاضر 2 سالن دارد. داوری در مورد این سالنها توضیح می دهد: برای کفپوش مناقصه انجام شده است و تا یک یا 2 ماه دیگر کفپوش سالن را عوض می‌کنیم. اسکوربوردی هم تهیه کرده‌ایم که بهتر از سالن آزادی است و حلقه‌های شیلد جدید هم نصب می‌کنیم.

گفتنی است، سالن تیم بسکتبال آبادان گنجایش بیش از هزار نفر تماشاگر را دارد.

انتهای پیام/

برچسب ها: شخصیت ، آبادان ، لیگ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
شماره12
۱۳:۱۳ ۲۸ مهر ۱۳۹۳
اگر اقای داروی می خواست درست کنه تا حالا درست کرده
آخرین اخبار