جانشین سازمان بسیج مستضعفین گفت: بین المللی شدن فرهنگ انقلاب اسلامی ایران، ماحصل خون شهداست و برگزاری یادواره شهدا یک تذکر برای همه ماست.

به گزارش حوزه دانشگاه باشگاه خبرنگاران، به نقل از سازمان بسیج دانشجویی، سردار علی فضلی شب گذشته در یادواره 64 شهید دانشجوی شهرستان بابل در دانشگاه صنعتی نوشیروانی این شهر که با حضور حیدری مسئول سازمان بسیج دانشجویی و واثقی امیری رئیس این دانشگاه برگزار شد، گفت: بین المللی شدن فرهنگ انقلاب اسلامی ایران، ماحصل خون شهداست و برگزاری یادواره شهدا یک تذکر برای همه ماست .

سردار فضلی بیان کرد: برگزاری یادواره شهدا همانند نماز دارای ثواب و فضیلت می باشد و دلیلش آن است که شهدا با خدا معامله کردند که همه آن جزو برکات است.

وی افزود: امروز آرمان شهدا بین المللی شده است و اگر یک روزی امام راحل فرمودند پیروزی در جنگ، فتح فلسطین را به همراه داشت امروز بیداری اسلامی در منطقه و جهان اسلام ماحصل خون شهیدان است.

سردار فضلی گفت: اگر امروز تمامی استکبار در مقابل محور مقاومت اسلامی عاجز هستند نشات گرفته از انقلاب، امام و شهداست.

وی اضافه کرد: مردم فلسطین در مقاومت 51 روزه اخیر خودشان در مقابل هجمه های سنگین صهیونیزم به پیروزی رسیده اند و مجاهدین در سوریه با تکفیری ها در حال نبرد هستند که این مقاومت ها و پیروزی ها برگرفته از مقاومت رزمندگان اسلام در دوران هشت سال دفاع مقدس می باشد.

جانشین سازمان بسیج مستضعفین گفت: امام راحل در دوران دفاع مقدس به جوانان اعتماد کرد و تمامی فرماندهان و رزمندگان جبهه از جوانان بودند .

وی در پایان گفت: امروز به یمن آن رشادت‌ها میلیون ها نفر به مناطق عملیاتی غرب کشور اعزام و از رشادت ها آن عزیزان بازدید کردند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار