نائب رئیس هیئت سوارکاری اصفهان:

تربیت اسب‌های چوگان جزو اهداف باشگاه‌های اصفهانی است

فتاحی بیان کرد: باشگاه سوارکاری و چوگان همزمان با برگزاری جشنواره ناملموس در اصفهان افتتاح شد.

محمد فتاحی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، افزود: به لطف الهی توانستیم باشگاه سوارکاری و چوگان در اوایل شهریور ماه در یکی از شهرستان‌های استان اصفهان تاسیس کنیم.

نایب رئیس هیئت سوارکاری اصفهان تصریح کرد: این باشگاه سوارکاری و چوگان را در روز جمعه 18 مهر ماه همزمان با برگزاری جشنواره ناملموس در برخوار اصفهان با حضور رئیس فدراسیون چوگان حمزه ایلخانی‌زاده و دبیر فدراسیون حجت‌الله دهخدایی و هیأت  همراه افتتاح کردیم.

فتاحی در ادامه افزود: این باشگاه با وسعت 23000 متر در برخوار اصفهان افتتاح شد که در حال حاضر 4000 متر آن مورد استفاده قرار گرفته و قصد داریم زمین‌های جنب باشگاه را برای رقابت‌های چوگان حاضر کنیم.

وی در ادامه بیان کرد: این باشگاه با عنوان باشگاه سوارکاری و چوگان فتاحی است. از جمله برنامه‌های آتی ما در این باشگاه می‌توانم به تربیت و نگهداری اسب‌ها برای رقابت‌های چوگان و تشکیل تیم‌هایی با هندیکاپ‌های بالا برای شرکت در رقابت‌های چوگان اشاره کرد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: از مسئولان دولتی خواهشمندم بودجه کافی در اختیار ما قرار دهند تا بتوانیم این ورزش کهن که باعث افتخار کشور ما و ورزش بومی ما است را گسترش دهیم.

انتهای‌پیام/

برچسب ها: سوارکاری ، چوگان ، اصفهان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۱۸:۴۷ ۱۸ مرداد ۱۳۹۴
من همه ی اسب ها رو دوست دارم
Iran (Islamic Republic of)
یک دوست
۰۷:۱۰ ۲۸ مهر ۱۳۹۳
درود
ما برای همه عزیزان در هر کجای این کشور هستند و برای ورزش چوگان زحمت می کشند تشکر می کنیم
آخرین اخبار