تبريز؛

لکه گیری و بهسازی راه‌های روستایی شهرستان هشترود

رئیس اداره راه و شهرسازی هشترود گفت:ایجاد زیر ساخت ها و توسعه راههای روستایی نقش مهمی در آبادانی روستاها دارد و ارتقائ وضعیت اقتصادی منطقه را بهبود می بخشد.

علیرضا اوشال در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران تبریز،  خاطر نشان ساخت:اداره راه و شهرسازی شهرستان هشترود در راستای ایمن سازی و بهسازی راههای روستایی تحت پوشش با بهره گیری از امکانات راهداری موجود فعالیت های وسیعی در زمینه شن ریزی و تسطیح و کمپکت راههای روستایی انجام داده است.

وی اظهار داشت:تامین راه مناسب برای روستا نشینان از وظایف اصلی اداره راه  است و تا به حال حدود 5/16 کیلومتر از راههای روستایی توسط کارکنان اداره راه و شهر سازی شن ریزی و بهسازی شده است.

اوشال ادامه داد:عملیات شن ریزی و کمپکت راههای روستایی سلمان کندی با اعتبار یک

میلیارد و سیصدمیلیون ریال از محل اعتبارات حوادث غیر مترقبه از چند روز گذشته شروع شده و در حال اجرا می باشد.

وی یاد آور شد:با تلاش شبانه روزی کارکنان این اداره 7 روستا که تا به حال از داشتن راه

خوب بی بهره بودند به راه مناسب دسترسی پیدا کردند و بعد از این دیگر در فصل زمستان و هنگام بارش برف دیگر مشکل راهبندان را ندارند.

وی گفت:در طول سال جاری حدود 900تن آسفالت گرم جهت لکه گیری جاده های روستایی عزیز کندی و قراجه قیه پناهی و چندین روستای دیگر استفاده شده است.

اوشال اضافه کرد:ایجاد دیوارهای حائل برای جلوگیری از ریزش و تخریب جاده ها با 4 متر

ارتفاع یکی دیگر از کارهای مثبت اداره راه و شهرسازی هشترود می باشد که توانسته با اتکا به توانایی های نیروهای موجود در جهت گسترش راههای روستایی مثمرثمر واقع شود.
انتهای پیام/ا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.