یک بازیکن و 2 تیم؛ حسین در انزلی ماهینی در تبریز

پرونده جعلی بودن کارتهای معافیت فوتبالیست‌های سرباز هنوز باز است و حسین ماهینی یکی از بازیکنانی است که با این موضوع دست و پنجه نرم می‌کند.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران در پی جریان بازیکنان که کارت معافیت آنها جعلی بود و باید به تیمهای نظامی می‌رفتند تا در آنجا خدمت سربازی خود را بگذرانند در حال حاضر اکثر این بازیکنان به تیم‌های نظامی ملحق شده‌اند و با توجه به تمریناتی که انجام می‌دهند دوره خدمت سربازی خود را در این تیم‌ها شروع کرده‌اند ولی از میان این بازیکنان تنها حسین ماهینی است که بر سر 2 راهی بین دو تیم قرار گرفته است و هنوز وضعیت این بازیکن مشخص نشده است چرا که تقسیم این بازیکنان به عهده حوزه نظام وظیفه بوده و هنوز امریه ورزشی این بازیکن صادر نشده است.

اما طبق شنیده‌ها از تیم تراکتورسازی معلوم شد که این بازیکن با تیم تراکتورسازی قرار داد بسته است وبه این باشگاه می‌رود ولی در حالی که امریه ورزشی این بازیکن برای تیم تراکتورسازی صادر نشده است و در همین راستا سردار موسی کمالی نیز طی گفته‌هایی اعلام کرده است که خبر قرارداد ماهینی با تیم فوتبال تراکتورسازی صحت ندارد چرا که هیچ یک از فوتبالیست‌ها حق بستن قرارداد ندارند و این بازیکنان سرباز باید در ستاد کل تقسیم شوند و در تیم‌هایی که ما تعیین می‌کنیم به سربازی بروند بنابراین موضوع قرارداد ماهینی با تراکتورسازی در حال بررسی است و قطعا پیگیری‌ها و برخوردهای لازم در صورت صحت خبر با متخلفان انجام خواهد شد.

سردار کمالی همچنین تیم‌های ملوان، تراکتور و فجر .... را از تیم‌های نیروهای مسلح دانست و گفت: ما باید بگوییم که این بازیکنان سرباز به کدام تیمها بروند و ماهینی به تیم تراکتورسازی داده نخواهد شد و احتمالا باید در تیم ملوان بازی کند.

با توجه به صحبت‌های گفته شده سردار کمالی باید منتظر ماند و دید که این بازیکن سرباز به کدام تیم خواهد رفت تراکتورسازی یا ملوان؟ چرا که وی باید هر چه سریعتر دوران خدمت سربازی خود را شروع کند تا بعد از گذراندن این دوره به تیم مورد علاقه‌اش بازگردد.

طبق شنیده‌ها گفته می‌شود که حسین ماهینی با توجه به وضعیتی که برایش پیش آورده و سر 2 راهی قرار گرفته ناراحت است و اعلام کرده که طی فشارهای زیاد به هیچ یک از این 2 تیم نخواهد رفت و به بوشهر برای استراحت باز خواهد گشت.

در حال حاضر نیز مسئولیت تیم ملوان درباره وضعیت امریه ورزشی حسین ماهینی اطلاعی ندارند و اگر این بازیکن امریه‌اش برای ملوان صادر شود باید با مسئولان باشگاه وارد مذاکره شده و درباره پیوستن به این تیم تصمیم گیری نماید.

انتهای پیام/
برچسب ها: انزلی ، ملوان ، فوتبالیست
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
وحید
۲۰:۳۲ ۲۹ مهر ۱۳۹۳
خوب بود