صفوی در بازدید از طرح‌های اقتصاد مقاومتی مطرح کرد

ایجاد اشتغال برای 870 نفر از سوی بسیج سازندگی در استان گیلان

رئیس بسیج سازندگی استان گیلان گفت: امسال تعداد 870 نفر را به بانک‌های مهر اقتصاد بسیج سازندگی معرفی کرده‌ایم که برای همگی آن‌ها اشتغال ایجاد شده است.

به گزارش خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، سید عیسی صفوی رئیس بسیج سازندگی استان گیلان صبح امروز طی بازدید از طرح‌های اقتصاد مقاومتی در استان گیلان اظهار داشت: طبق تاکید مقام معظم رهبری و در راستای بحث اقتصاد مقاومتی سیاست‌هایی به منظور این کار در نظر گرفته شده است تا با ایجاد اشتغال در اطراف استان‌ها از مهاجرت مردم به کلانشهرها جلوگیری شود.  
 
وی ادامه داد: در سال 92 ، 5 میلیارد و 200 میلیون تومان اعتبار در نظر گرفتیم که مقدار 4 میلیارد آن مربوط به عقود اسلامی بوده است.
 
صفوی تصریح کرد: امسال بیش از 13 میلیارد عقود اسلامی داشتیم که یک میلیارد و 580 میلیون آن وام قرض‌الحسنه بوده است که جمع آن به 15 میلیارد و 260میلیون تومان بوده است.  
 
رئیس بسیج سازندگی استان گیلان تاکید کرد: امسال تعداد 870 نفر را به بانک‌های مهر اقتصاد بسیج سازندگی معرفی کرده‌ایم که برای همگی آن‌ها اشتغال ایجاد شده است.  
 
وی تصریح کرد: در سال 93 در راستای وام قرض الحسنه 359 نفر را معرفی کردیم که هزار و 38 نفر آن‌ها مربوط به عقود اسلامی بوده‌اند و به طور میانگین 65 درصد آن‌ها وام خود را دریافت کرده‌اند.  
 
گفتنی است؛ وام‌های اقتصاد مقاومتی که از سوی بسیج سازندگی داده می‌شود به منظور توسعه حوضچه‌های پرورش ماهی در مجاورت چشمه‌ها، ایجاد واحدهای گلخانه ای، پرورش آبزیان گرمابی، پرورش قاز واردک و این در حالی است که در یکی از روستاهای گیلان به نام شیخ محله کار پرورش اردک از تعداد 200 اردک به بیش از 2 هزار و 500 اردک رسیده است.

انتهای پیام/

برچسب ها: دانشگاه ، بسیج ، سازندگی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار