در پی عملکرد ضعیف فدراسیون فوتبال کشورمان؛

اظهارات کارشناسان فوتبال در خصوص سقوط تیم ملی در رنکینگ جهانی

در جدیدترین رنکینگ فیفا برای معرفی برترین تیم‌های فوتبال جهان، تیم ملی فوتبال کشورمان با هفت پله سقوط در رتبه 51 جهان و اول آسیا قرار گرفته است .

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران سایت فیفا در آخرین رده‌بندی برترین تیم‌های فوتبال جهان ابتدا با اشتباه تیم ملی ایران را با 4 پله صعود در رتبه 44 جهانی و اول آسیا قرار داده بود ولی با تصحیح این اشتباه ایران با هفت پله سقوط در جایگاه 51 جهان قرار گرفت.



**شاهین بیانی‌: کفاشیان از جنس فوتبال نیست و جز سقوط کاری نکرده است/ پخش نشدن بازی‌های یعنی نبود اسپانسر و نابودی فوتبال

کارشناس فوتبال کشورمان در خصوص سقوط 7 پله‌ای ایران در رنکینگ جدید فیفا اظهار داشت: انتشار این خبر نشان دهنده این است که فدراسیون کفاشیان موفق نبوده و او هیچ حرکت مثبتی برای فوتبال انجام نداده است.

شاهین بیانی گفت: در کل باید بگویم فدراسیون موفق نبود و تیم‌های فوتبال ایران در هیچ یک از رده‌های پایه‌، نوجوانان، امید و حتی بزرگسالان نتیجه نگرفت.

وی افزود: این نوع مدیریت باعث شد که تمام ستاره‌های فوتبالی را از دست بدهیم و انگیزه مردم برای دیدن بازی‌های فوتبال کم شود.

کارشناس فوتبال کشورمان تصریح کرد: بهتر بود این پولی که خرج کی‌روش کردند برای مسائل زیر ساختی و تیم‌های پایه‌ هزینه می‌شد و از این طریق نتیجه بهتری کسب می‌کردیم.

بیانی در مورد اختلاف ایجاد شده درباره حق پخش تلویزیونی گفت: پخش نشدن بازی‌های باعث شد تا اسپانسرها یکی پس از دیگری تعهدشان نسبت به باشگاه‌ها را زیر پا گذاشته و هزینه‌های بالای باشگاه‌ها را پرداخت نکنند و این امر بدیهی است که با این اقدام ضربه محکمی به ریشه فوتبال وارد خواهد آمد.

وی خاطرنشان کرد: پخش نشدن بازی یعنی نبود اسپانسر و در کل باید بگویم کفاشیان مرد فوتبال نبود و بهتر است به جای وی شخص فوتبال و متخصص مانند دادکان روی کار آمده ضمام امور را بدست گیرد.



**کرمانی‌مقدم: به دلیل سقوط در رنکینگ جهانی، برای فوتبال کشورمان متاسفم

پیشکسوت فوتبال کشورمان گفت: با توجه به نتایج اخیر تیم‌های ملی فوتبال کشور باید بگویم که واقعا برای این فوتبال متاسفم.

مرتضی کرمانی‌مقدم در گفتگو با  اظهار داشت: نتایج تیم‌های ملی فوتبال رده‌های سنی مختلف و حالا هم سقوط هفت پله‌ای تیم ملی بزرگسالان در رنکینگ جهانی فوتبال باعث می‌شود تا تنها چیزی که بگویم این باشد که واقعا برای این فوتبال متاسفم زیرا فوتبال ما به خصوص در این یکسال گذشته بسیار لطمه‌ خورده و هیچگونه افتخاری برای کشور ما به ارمغان نیاورده است.

پیشکسوت فوتبال کشورمان تصریح کرد: عملکرد تیم‌های ملی فوتبال ایران و نتایج اخیر از یک سو و از سوی دیگر عدم پخش مسابقات فوتبال موجب ناراحتی من شده است که امیدوارم هر چه زودتر این مسائل و مشکلات حل شود.

وی افزود: بارهای و بارها پیش آمده است که در زمان پخش مسابقات فوتبال کار شخصی داشته‌ام اما از کار و زندگی خود گذشته‌ام تا بتوانم مسابقات فوتبال را تماشا کنم اما اکنون با عدم پخش مسابقات فوتبال ایران فدراسیون نشان داد که کلاس کاری پایینی دارد.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار